نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

نیلوفر و تولد بابایی

1393/4/11 18:18
نویسنده : مامان حورا
1,748 بازدید
اشتراک گذاری

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو

تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو 

در گلستان وجودم گل زیبای منی

نازنینم چه بگویم که تو در قلب منی

یاسر عزیزم تولدت مبارک . چند روز پیش تولد بابا بود یادمه که پارسال همچین روزی 

دقیقا روز تولد بابایی برابر شده بود با جشن 1000 روزگی تو  یعنی امسال 1365 روزه هستی

مث همیشه یه تولد 3 نفره گرفتیم و بازم طبق معمول هرکجا که کیک باشه تولد توئه و این تویی

که باید شمعو فوت کنی

واسه خودت مغازه درست میکنی و میشی فروشنده و منم میشم مشتریت .

حرفه ای هم هستی .سلام خانوم کدومو میخواین .باشه .اجازه بدین حساب کنم

مغازت میتونه هرچیزی باشه که هر دفعه عوض میشه.اول جنسو که انتخاب میکنم میاری 

جلو میزاری بعد ماشین حساب میزنی و تو دفتر مینویسی اونوقت بهم میدی

این یه مدل مغازه 

اینم یه نمونه دیگه

این نوشتته

جدیدا میخوای بخوابی همیشه اولش اینجوری میشی .دیگه ما هم میفهمیم

تا 5 دقیقه بعدش خوابی

علاقه ی زیادی داری به پوشیدن لباسهای زمستونی اینم تو هوای به این گرمی

از وقتی هم که هوا گرم شده هر لباسی که میخوام تنت کنم همش ازم میپرسی

که اشکال نداره اینجوری بیام بیرون .عیب نیست؟ دوست نداری دوستات تورو 

بدون لباس ببینن یه روز که تو خونه با شورت بودی درو واسه دوستت باز نکردی 

و میگفتی خجالت میکشم فقط باید مامان بابام فقط منو اینطوری ببینن

یه روز داشتم باهات کارتون میدیدم گفتی تو برو نگاه نکن اینا بچه گونه ی تو باید

کارتون مامان گونه نگاه کنی بغل

معمولاصبح تو از من زود تر بیدار میشی و بعد منو بیدار می کنی و همیشه میگی

(بسه دیگه .پاشو دیر شد ساهَت یکه )

چند روز پیش : میدونی من کوچیک بودم میگفتم چوراغ ولی الان بزرگ شدم میگم چراغ

عاشق شیر گرمی و همش بهم میگی ببخشیدا میشه شیرو برام سرخ کنی بخورم

کمه کمش باید روزی 7 یا 8 بار اتاقتو تمیز کنم نمیدونم همه ی بچه ها اینجورین سوال

بعضی وقتها هم میگی میخوام خونرو برات قشنگ کنم مث اینخندونک

پسندها (8)

نظرات (36)

نیکــو
12 تیر 93 0:38
تولد بابایی مبارک باشهههعزیز دلم فروشندگی چقدر بهت میاااادچقدرم شیطونی میکنهه
مامان حورا
پاسخ
فدات شم
مامان روژینا
12 تیر 93 10:39
تولد بابایی مبارک تولد بابایی ما هم نزدیکه جفتشون تیر ماهی هستن قربون این دخملی شیرینم بشم منآخه جیگرم کی شیرو سرخ میکنه که شما میکنی دست دخملی باسلیقم درد نکنه که اینقد خونتونو خوشگل کرده
مامان حورا
پاسخ
مرسیاره پر سلیقست
حمید
12 تیر 93 12:50
سلام آبجی حورا طاعات و عباداتتون قبول حق باشه تولد شوهر گلتون را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم و ایشالا سالهای سال در کنارهم خوب خوش باشید ایم به کام از طرفم نیلوفر جون را ببوسی آبجی گلم التماس دعا
مامان حورا
پاسخ
سلام لطف دارین.سوگند کوچولو رو ببوسینامیدوارم این واکسن رو هم به خوبی بگذرونه
پویای مامان
14 تیر 93 8:11
امااااااااااااااااان از این بچه ها نماز و روزه ات قبول خانومی
مامان حورا
پاسخ
همچنین دوست خوبم
امیرمحمد
14 تیر 93 13:39
عالی بود خسته نباشید
فاطیما
14 تیر 93 13:45
سلام نازی چه دختر خوشگلیمن لینکتون کردم لینکم کنید حتما به وبلاگم سر بزنید و ببینید حداقل یک نظر بگذارید
مامان حورا
پاسخ
سلام عزیزم .حتما میام .در ضمن لینکتون کردم
حمید
15 تیر 93 11:05
سلام آبجی حورا گل ومهربونم ظهر بخیر آبجی گلم طاعات و عباداتت قبول حق باشه آبجی گلم...آمین[بوسه] خنده برلبانت همیشه جاری آبجی خوب و عزیزم با آرزوی بهترینها برای آبجی گل و خانواده گلش[بوسه] التماس دعا شاید درهای زندان به روی شما بسته باشد اما درهای رحمت خداوند همیشه به روی شما باز است … و این قدر به فکر راه های دررو نباشید … خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست !!! خدا ، خدای آدم های خلافکار هم هست … فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد … او اندِ لطافت اندِ بخشش اندِ بیخیال شدن اندِ چشم پوشی و رفاقت است …[بوسه]
مامان حورا
پاسخ
سلام ممنونم .همچنین طاعات و عبادات شما .سوگند گلو ببوسین
زهرا مامان امیرعلی جیگر
17 تیر 93 18:37
سلام خوبی خانومی؟ عجب بلایی شده نیلوو خوشکله امیر ما هم مثه دخمل تو استاده تو به هم ریختن اطاقش کلا بچها همینن راسی ما برگشتیما
مامان حورا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم.وای دیگه نگو.............بهتون سر میزنم
حمید
18 تیر 93 8:09
سلام آبجی حورا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم طاعات و عباداتت مقبول حق باشه آبجی خوبم ممنون از لطف ومحبتنت آبجی گلم از طرفم نیلوفر را ببوسی آبجی خدا نیلوفر را برای شما حفظ کنه خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم برای شما آبجی گلم و خانواده عزیزت روزهای خوب وخوشی را آرزو دارم ایام به کام التماس دعا من خدایی دارم . . . من خدایی دارم ..... من خدایی دارم ، که در این نزدیکی‌ست . . . نه در آن بالاها ! مهربان ، خوب ، قشنگ . . . چهره‌اش نورانیست گاه‌گاهی سخنی می‌ گوید ، با دل کوچک من ، ساده‌تر از سخن ساده من او مرا می‌فهمد‌ ! او مرا می‌خواند، او مرا می‌خواهد ، او همه درد مرا می‌داند . . . یاد او ذکر من است ، در غم و در شادی چون به غم می‌نگرم ، آن زمان رقص‌کنان می‌خندم . . . که خدا یار من است ، که خدا در همه جا یاد من است . او خدایست که همواره مرا می‌خواهد ، او مرا می‌خواند او همه درد مرا می‌داند . . .[بوسه]
مامان حورا
پاسخ
سلام .محبت میکنید سر میزنید .خدا دختر گلتونو واستون نگه داره
دنیا
19 تیر 93 19:19
سلام مامان نیلوفر حالتون چطوره؟نیلوفر جون خوبه؟دیگه سر نمیزنین به ما؟؟!فداش شم این خانوم کوچولورو از طرف من ببوسینش
مامان حورا
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون.خیلی وقته به وبلاگ سر نمیزدم .ولی چشم حتما میام
دنیا
21 تیر 93 14:13
سلام.یه چندتا عکس جدید گذاشتم تو وب که اگه بیاین ببینین و نظر بدین خیلی خوشحال میشم
مامان حورا
پاسخ
سلام گلم.در اولین فرصت میام
دنیا
22 تیر 93 19:03
سلاااااااااااااااااااااااااام بازم عکس جدیـــــــــــــــــــــــــد بیایـــــــــــــــــــــن ببینـــــــــــین بازم مثل همیشه منتظر کامنتای قشنگتون هستم
مامان حورا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااام.حتما میام گلم
جیران بخشنده
24 تیر 93 0:02
تولد باباییت مباااارک باشه نیلوفریچه خانوم فروشنده نازیچه دیزاین خوشگلی هم میده به خونه
مامان حورا
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامانی آیلین
24 تیر 93 22:28
چه دخمل نازو بلایی مثل دختر من اهل حساب کتابی خاله جون
مامان حورا
پاسخ
محبت داری عزیزم.عاشق این جور کاراست
مادر هومان و هورمزد
25 تیر 93 22:13
آخیییی من قربونش بشم دیگه.حورا جونم تمام بچه ها در بریز و بپاش وبهم ریختن خونه یدطولایی دارن نگران نباش.نیلوفر گلمو ببوس.
مامان حورا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.اره خیلی بده ولی
مامان محمدپارسا
26 تیر 93 15:00
خدایا.... دریافته ام کسی که می گوید " برایم دعا کن ...".. از روی عادت نمی گوید....! کم آورده است.... دخل و خرجش دیگر باهم نمی خواند... صبرش تمام شده است .... ولی دردهایش هنوز باقی مانده است....!!! مهربانم..!!کاش می دانستی چقدر دردناک است ،شنیدن جمله : "برایم دعا کن..." خدایا کمکش کن .. هنوز هم به معجزه کرامتت ایمان دارد.... یارب! هنگامی که ثروتم دادی، خوشبختی ام رانگیر. هنگامی که توانایی ام دادی، عقلم را نگیر. هنگامی که مقامم دادی، تواضعم رانگیر. انگاه که تواضعم دادی ، عزتم رانگیر. وقتی قدرتم دادی ، عفوم رانگیر . هنگامی تندرستی ام دادی، ایمانم رانگیر . و آنگاه که فراموشت کردم ، فراموشم مکن، آمین یا رب العالمین از خــــدا میخواهــــم به خوابتــــون :آرامــــش به بیداریتــــون :آسایــــش به زندگیتــــون :عافـیــــت به عشقتــــون :ثــــبــــات به مهرتــــون :وفــــــــا به عمرتــــون :عــــزت به رزقتــــون :برکــــت و به وجودتــــون :صحــــت عطا کنه تو این شبا برای منم دعا کنین
مامان حورا
پاسخ
ممنون
دنیا
26 تیر 93 21:17
واییـــــــــــــــــــــــــــ بازم عکس جدید نبینی ضرر کردیاااااااااااااا حتما بیا ببین منتظر کامنتای خوشگلت هستم
مامان حورا
پاسخ
حتما بهتون سر میزنم
پگاه مامان آرتین
31 تیر 93 8:57
عزیزم مبارک باشه تولد همسری.وچه حالی می کنی بااین کارای دختری.ببوسش نانازخانمو
مامان حورا
پاسخ
ممنون پگاه جون.
نیلوفر-هلو
2 مرداد 93 17:55
خاله جون نیلوفر جون خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی نازه عاشقشم خیلی خوشگله خدا حفظش کنه اسم منم نیلوفره.لطفا بهمون سر بزنید
مامان حورا
پاسخ
سلام عزیز دلم.ممنون .تو هم خیلی نازی
محمد بذلي
3 مرداد 93 13:01
اگر زندگي يك پرتقال در د ستتان نهاد آن را پوست بكنيد و به دنبال دوستي باشيد تا با او قسمت كنيد.
نیلوفر
3 مرداد 93 19:54
شما کجا زندگی میکنید
مامان حورا
پاسخ
رشت
حمید
12 مرداد 93 10:03
سلام آبجی حورا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم آبجی گلم امیدوارم همیشه روزهای زندگیت مثل بهار سبز و بهاری باشه...آمین ایام به کام موفق وموید باشی آبجی مهربونم ........................................... فقط زمانی به کسی بگویید دوستت دارم که واقعا دوستش داشته باشید فقط زمانی به کسی بگویید دلم برایت تنگ شده که واقعا دلتان برایش تنگ شده باشد فقط زمانی به کسی بگویید می خواهمت که واقعا او را بخواهید، با کلمات احساسات هیچ کس را به بازی نگیرید، به هر آنچه می گویید اعتقاد داشته باشید... ................................................................. گاهی زیباترین لبخندها عمیق ترین رازها را پنهان می کنند. زیباترین چشم ها بیشترین اشک ها را گریسته اند و مهربانترین قلب ها بیشترین درد را حس کرده اند..... ]
مامان حورا
پاسخ
سلام .ممنون همچنین برای شما.ممنون از متن های زیباتون [گل
بانو
13 مرداد 93 12:38
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان روژینا
14 مرداد 93 13:06
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک
love-moc
16 مرداد 93 19:23
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟.با کمال میل
جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
18 مرداد 93 1:36
با سلام شما برنده قرعه کشی بزرگ سالانه شایلین تم شدهاید لطفا برای ثبت هدیه به نام خود به یکی از دو صورت زیر عمل کنید جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم ویاhttp://www.arzanhadaya.mihanblog.com
مامان حورا
پاسخ
ممنون از شما
مامان روژینا
20 مرداد 93 13:53
سلام عزیزم خوبی فدات شم؟ با بچه های نی نی وبلاگی احتمالا یه قرار داریم 30 مرداد دلم می خواد تو هم با نیلوی خوشگلم باشیبهم خبر بده عزیز دلم
مامان حورا
پاسخ
سلام.ممنون.چشم شمارمو برات میزارم
بانو
20 مرداد 93 14:27
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان آیسا
22 مرداد 93 3:21
سلام حورای عزیزم.عکسا مثل همیشه جالب و دیدینی بود.همیشه شاد باشید.
مامان حورا
پاسخ
سلام عزیزم.همچنین دوست خوبم
مامان روژینا
25 مرداد 93 10:25
سلام عزیز دلمخوشحالم کردی که دعوتمون رو قبول کردی گلم فقط قرارمون موند واسه فردا یکشنبه میتونی بیای جیگرم؟ بهم خبر بده عسیسم
مامان حورا
پاسخ
وای متاسفانه نمیتونم.ولی خیلی دوست داشتم
پگاه مامان آرتین
27 مرداد 93 1:09
کجایید؟؟؟؟؟
مامان حورا
پاسخ
دیر به دیر میام پگاه جون .ممنون که به یاد مون هستی دوست خوبم
شیدا
28 مرداد 93 19:50
نامه ای اسرار امیز بنام شانس سلام شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد. چیزی از دست نمی دهید.انتخاب با شماست!كافیست ایمان داشته باشید! "متن نامه" به نام صاحب شانس "دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است".........
مریم مامان دونه برفی
1 شهریور 93 12:44
تولد بابایی مبارک نیلو جون ...
مامان حورا
پاسخ
ممنون دوست خوبم
دنیا
5 شهریور 93 10:09
سلام نیلو جونم خوشگل من چطوره چرا دیگه به ما سر نمیزنین؟؟؟منتظرماااااا!
مامان حورا
پاسخ
میام عزیزم
دنیا
5 شهریور 93 15:16
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان حورا
پاسخ
باشه چشم
maman elaheh
6 شهریور 93 13:04
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .