نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

اولین سینما(مدرسه موشها)

1393/6/26 2:35
نویسنده : مامان حورا
1,100 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت میرفتیم بیرون و تو پرده ی سینما رو میدیدی که روش عروسکا هستن

کلی ذوق زده میشدی و میگفتی ایکاش میرفتیم اینجا

16 شهریور بود که تصمیم گرفتیم ببریمت و همینکه شنیدی

خیلی خوشحال شدی و یکسره تا خود سینما شروع کردی به حرف زدن

اخه من خیلی مدرسه موشها دوست دارم

خدایا شکرت که مامان و بابا به این خوبی دارم

مامانی بابایی عاشقتم

خوشحالم که شمارو دارم

عزییییییییییییییییییییییییزم

کلی حرفهای قشنگ که میخواستم بخورمت

همینکه رسیدیم  گفتن که بلیطش تموم شده خیلی ناراحت شدم که

با این همه ذوقی که تو داشتی چجوری برگردیم خونه .هر چقدر که گفتیم 

اخر نشد که نشد .بابا گفت بریم بالا مدیریتو ببینیم که از قضا اشنا در اومد

و همینکه مارو دید گفت برین تو  .خیلی خوشحال شدم.وقتی که رفتیم تو

چراغها خاموش بود و تو اصن توجهی به فیلم نمیکردی و میگفتی 

من دیگه خوابم میاد بریم خونه استراحت کنیم.

من دستشویی دارم بریم تو قورباغم دستشویی کنم

(قورباغه همون قصریته که شبیهه قورباغستخندونک)

بعد از چند دقیقه که چشات به تاریکی عادت کرد دیگه چیزی نمیگفتی

اولش معلوم بود که ترسیدی و از صندلیت  تکون نمیخوردی ولی بعدش که واست 

عادی شد دیگه بلند می شدی و با اهنگاش دست میزدی و میرقصیدی.الان دیگه

اینقدر خوشت اومده که بازم میگی بریم

 

پسندها (4)

نظرات (6)

نیلوفر
29 شهریور 93 10:20
ای جونم ..گیسو طلا که میگن نیلوفر خانومه ها
مامان حورا
پاسخ
قربونت برم
حمید
29 شهریور 93 10:35
سلام آبجی حورا گل و مهربونم صبح بخیر آبجی گلم از طرفم نیلوفر جون را ببوسی آبجی گلم بهم سر بزن خوشحالم میکنی ممنون از لطف و محبتت آبجی مهربونم آبجی گلم هفته خوبی برای شما و خانواده گلت آرزومندم آبجی مهربونم برای شما و خانواده گلت بهترینها را آرزومندم روز خوش خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم .......................................................... دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند ...................................................... خدا در مکان های دو از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد ... همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست ...
مامان حورا
پاسخ
ممنون که بهمون سر میزنید...ممنون از این همه دعای قشنگ
مریم مامان دونه برفی
29 شهریور 93 12:24
آفرین به نیلئ جون که تا آخر نشستو مدرسه موشها رو نگاه کرد و نخوابید و آفرین به مامان و بابای مهربون که نیلوی عزیز رو بردن تا فیلم مورد علاقه اشو ببینه...
مامان حورا
پاسخ
اره خدارو شکر نخوابید......فدای تو
دنیا
31 شهریور 93 23:48
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مهدیه
1 مهر 93 10:39
سلام عزیزم تولدت مبارک گلم بوووووووووووووووووووس
مامان حورا
پاسخ
سلام.قربونت برم
پگاه مامان آرتین
1 مهر 93 13:27
آفرین دخترهنردوستممممممممممممممم