نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

نیلوفر خوشکل من چهار ساله شد

1393/7/1 12:55
نویسنده : مامان حورا
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com aniversario gif gif 07.gif

دست من نیست چه کنم عاشقتم

حرف هر روز و هنوز و هر دفعه م

واسه تو قلبم و قایق میکنم

می سپرم به دست دریای خدا

می شینم قایق و دریاتو تماشا میکنم

 عکس چشماتو می گیرم روی چشمام میذارم

از کنار باغ ناز خنده هات

یه سبد بوسه می چینم به اتاقم میارم

دست من نیست چه کنم

اخه من عاشقتم

حاضرم به خاطرت پشت خورشید بشینم

تو آسمون داد بزنم

بذار مردم بدونن که دیوونم

اخه چیزی ندارم نشون بدم که عاقلم

آخه من عاشقتم...........آخه من عاشقتم

 

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان روژینا
1 مهر 93 13:05
تولدت هزاران بار مبارک عشق خاله
مامان حورا
پاسخ
فدات شم خاله جون مهربون
مامان روژینا
1 مهر 93 13:07
هدیه تولد تقدیم به عروسک نازم http://www.niniweblog.com/upl/rozhina91/14022095992.jpg
مامان حورا
پاسخ
مرسی عزیزم .مرسی که همیشه به یادمون هستی
پگاه مامان آرتین
1 مهر 93 13:26
نیلوفرنازم فرشته زمینی تولدت مبارک حوراجون دوست خوبم امیدوارم لباتون همیشه خندون باشه وبا وجوداین فرشته آسمونی زندگیتون گرم گرم
مامان حورا
پاسخ
ممنونم پگاه عزیز.ممنون از دعای قشنگت
مامان آیهان
1 مهر 93 13:32
تولدتولدتولدت مبارککککککککککککککککک نیلوفرجون تولدت 4سالگیت مبارک
مامان حورا
پاسخ
بوووووووووووووس برای ایهان خوشکلم
نی نی عکس
1 مهر 93 15:05
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان آیهان
1 مهر 93 19:25
تولدت مبارک نیلوفرجووووووووووووووون
مامان حورا
پاسخ
ممنون عزیزم
maman elaheh
2 مهر 93 8:51
تولدت مبارک نیلوجونم
مامان حورا
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نیم وجبی
3 مهر 93 22:48
مبـــــارکه پرنسس نازم ایشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
مامان حورا
پاسخ
ممنون عزیز دلم