نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

آی بازی بازی بازی.................

1392/3/12 23:01
نویسنده : مامان حورا
571 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟ نیلوفرم بعد از من چیکار میکنهناراحت

 اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟میرفتم خونه ی گوگوش

اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را

داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟خوشبختی دخترم

 از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ سگ

 کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟جودی ابوت .

 در پختن چه غذایی تبحر نداری؟فسنجون/تا حالا هم درست نکردملبخند

  اولین واکنشت موقع عصبانیت؟بد برخورد میکنمعصبانی ولی بعد عذاب وجدان میگیرمابرو

با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟من مرغ مزه دار شده با اورانیوم را لب دریا خوردمنیشخندزبان

دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟این بیت شعرو چون نیلوفر از کوچیکی میخوند خیلی دوس دارم

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز      مرده ان است که نامش به نکویی نبرن

اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و

آینده سفر کنی، آن روز کداماست؟دوست دارم برم اینده

 چه رنگی هستی و چرا ؟قرمز.چون زیاد خجالت میکشمو قرمز میشم

اگه قرار باشه بری یه کشور دیگه زندگی بکنی کدوم کشور رو انتخاب می کنی؟

دانمارک......چون دایی هام اونجا هستند

اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی،

اون سه نفر چه کسانی هستند؟بابام /مامانم /داداشم

 اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چی بود؟خیانت

 کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟خانواده ام

 اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟تمام زندگیم نیلو

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ هلونیشخند

 سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ زود رنجم.زود اعتماد میکنم.زودی هم گریه میامناراحت

                      

                           اناهیتا مامان ارمیتا

                          منصوره مامان ستایش

                                                  مامان یلدا و سروش

پسندها (1)

نظرات (8)

ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
12 خرداد 92 13:49
ممنونم حورا جون که به این بازی دعوتم کردی
نیلوفر نازمو ببوس


خواهش میکنم عزیزم
مامان یاشار
12 خرداد 92 15:19
آفرین به این همه صداقت. آفرین به نیلوفر جون که چه شعر قشنگی رو از بچگی میخونده


یاشار خوشکلمو ببوس
مامان نسترن
12 خرداد 92 15:36
آخی چه جالبه


ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
13 خرداد 92 8:28
توی سئوال 1 من و تو هم حس هستیم واقعا بزرگترین ترسو و دغدغه ای که همیشه فکر منو به خودش مشغول کرده همینه ستایش بعد از من چکار میکنه ممنونم ازت دوست خوبم نیلوفر جان رو ببوس


اره وقتی بهش فکر میکنم اذیتم میکنه.خدا پشت و پناهشون باشه
مامان یلدا و سروش
13 خرداد 92 15:32
ممنونم از لطفت ..
انشاالله تا ابد سایه پرمهرت سر نیلوفر جون باشه عزیزم


خواهش میکنم..
ممنون ازت
مامان محمد و ساقی
15 خرداد 92 0:37
سلام
چه جالب جواب دادی.مخصوصا" خونه گوگوش رو
ایشالله همیشه سلامت باشی


سلام

ممنونم عزیزم
ستاره زندگم اریانا
17 خرداد 92 17:20
زندگی آرام است،

مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است،

مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است،

مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است،

مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،

زندگی چرخش این عقربه هاست،

زندگی مثل زمان در گذر است...




خیلی زیبا بود مرسی
مامان اميرسام خان گل
10 شهریور 92 8:43
چه صادقانه جواب دادي منم مثل خودتم زود اعتماد ميكنم و زودم با كوچكترين چيزي ناراحت و گريه