نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

روزت مبارک

1392/7/16 22:53
نویسنده : مامان حورا
2,637 بازدید
اشتراک گذاری

               نی نی 

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

 

                                                 .


امروز شانزدهم مهر ماه 1392.......روز جهانی این فرشته های مهربون و دوست داشتنی خداست..........کودک شیرینم روز زیبات مبارک......

پسندها (1)

نظرات (23)

✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
17 مهر 92 8:02
کاش ،دنیا همیشه کودک بماند و کودکانه ترانه های عاشقانه اش را لالایی شبهای بی خوابمان کند. کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی میشد! کاش کودکان صمیمیتشان را همچون دوستیهای بی ریایشان فراگیر میکردند. کاش دنیا سراسر کودکانه میشد و ما کودک. اگر کودک نبود، نه پدر معنا داشت و نه هیچ مادری بهشتی می شد. شکوفه بهاری مامان و باباها روز جهانیتون مبارک
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
17 مهر 92 8:09
سلام دوست جونی خوب خودم خوشحالم از اینکه آپ کردین و ممنونم از کامنت پر مهرتون به به مادر و دختر خوشتیپ رو ببین عکستون خییییییییلی ناز شده راستی چرا اینقدر دیر به دیر آپ میکنین خدایی نکرده مشکلی پیش اومده
رها
18 مهر 92 0:17
سلام حورا خانوم شما بهترین مامان دنیا هستین نیلوفر باید به داشتن همچین مامانی افتخار کنه راستی نیلوفرم مثل خودتن ماهه ماشالاه من که ندیده دوسش دارم خیلی نازه.....................
جیران بخشنده
18 مهر 92 8:46
سلام من جیران هستم و 14 سالمه و مدتی که با وب نیلوفر جون اشنا شدم دختر خیلی نازی دارید روزش هم مبارک
مامان زری ترانه
20 مهر 92 13:02
روزت مبارک عزیزم . ایشاا... همیشه سالم و تندرست و خندون باشی. و چه عجب از حضور افتخاری مامان حورا جان بعد از ربع سال غیبت . کجا بودی مامان دلمون براتون تنگیده بود
❤دو نیمه قلبم❤
21 مهر 92 0:37
سلام عزیزم چه خوب شد که پست گذاشتین نیلوفر جون روزت مبارک عزیزم شاد باشی گلم چه مادر و دختر خوشگلی.ماشالله مامان محمد و ساقی
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
21 مهر 92 2:07
سلام عزیزم خوبین وای خدایا این فرشته کوچولو چقدر نازه خدا براتون حفظش کنه البته مشخصه به مامانی رفته چقدر خوب که دخترتون شبیه شماست البته همه این فرشته های ناز به خودی خود نازن فقط من کمتر دختری دیدم که شبیه مامانیش باشه چون معمولا دختر به باباش میره راستی قشنگم روزت مبارک
مامان رقیه
21 مهر 92 23:36
روی ماه جفتتان را میبوسییییییم
بهار
24 مهر 92 23:57
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
زهره مامان بارسین
26 مهر 92 12:08
روزت مبارک عسل خانوم به ما هم سر بزنید خوحال می شیم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
28 مهر 92 8:27
سلام حورا جون چرا نمیای دیگه خو ما دلمون براتون تنگ شده مشکلی پیش اومده
مامان آرشیدا کوچولو
28 مهر 92 13:54
این نیلو دلبرم شه مامان خوشتیپی داره
مامان آیسا
1 آبان 92 18:42
سلام حوراجون خوبی؟نیلوفر عزیزم خوبه؟چه عجب بالاخره اومدم و شما پست جدید گذاشتی.برای پست قبلیت کامنت گذاشته بودم اما انگار نیست.ولی هربار میومدم میدیدم آپ نکردی.چقدر این عکست با نیلوفر قشنگه.عکس مادر ودختری نازی شده.نیلوفر خیلی به خودت رفته ها.خدا برای هم حفظتون کنه.
نرگس مامان باران
2 آبان 92 11:30
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر «هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست» این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر عید سعید غدیر بر شما مبارک
الی مامان الینا
4 آبان 92 10:22
ماشالله به این مامان و دخمل خوشگلللللللل هر دو تون ماهید عزیزم اسپند یادت نره
سمیرا
8 آبان 92 15:00
چه خوشگلن مامان و دختر موفق و شاد باشید
اتفاقی سر زدم از عکستون خوشم اومد نظر گذاشتم


ممنون ازت عزیزم .بازم بهمون سر بزن
الناز مامان بنیا
9 آبان 92 11:31
چه عکسه زیبایی


لطف داری
مامان نسترن
10 آبان 92 23:54
عزیزکم با کلی تاخیر روزت مبارک


مرسی عزیزم ممنون
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
13 آبان 92 10:55
چه عجب بالاخره کامنتها تایید شد جوابمونو ندادین چرا دیگه نمیاین


سلام عزیزم امروز یا فردا اپ میشیم.کامنتها زیاد شده بود.....
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
13 آبان 92 12:32
سسسسسلام بیا بغلم

خوشحال شدم از جوابی که بهمون دادی واقعا نگرانتون بدم شدیدا آخه شما همیشه بروز بودی منتظرتون هستم


سلام عزیزم بازم منتظرتون هستیم
مامان احسان
13 آبان 92 13:24
واااااااااای سلام خوبید دلم براتون تنگ شده بود نگرانتون بودم ولی چند بار که سر زدم نبودید خدا رو شکر که با یه عکس خوشگل برگشتید


سلام عزیز دلم...مرسی از امروز سعی میکنم تند تند اپ کنم
آصلان
3 آذر 92 19:10
سلام ممنون از عکس های دخترتون که مشالله یه فرشته هست خیلی از وب سایتون خوشم اومد دمتون گرم
مامان حورا
پاسخ
سلام ممنون که بهمون سر زدین......شما لطف دارین