نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

کودکانه هایت را دوست دارم

1393/2/19 0:41
نویسنده : مامان حورا
411 بازدید
اشتراک گذاری

نیلوفر قشنگم دختر خوش زبون من این روزها که بزرگتر شدی خیلی در

 

کنارت احساس ارامش میکنم کلمه کلمه از حرفات امید زندگی رو در من

 

زیادتر میکنه . اینروزا خیلی قشنگ حرف میزنی و با تمام وجودت ابراز

 

احساسات میکنی این منو خیلی دلگرم میکنه .میای سفت بغلم میکنی و

 

دندوناتو به هم فشار میدی و میگی مامان خوشکلم خیلی دوستت

 

دارم. هرکاری کنم تشکر میکنی مثلا: مرسی مامان این غذارو درست

 

کردی..............مرسی مامان منو اوردی پارک ..........مرسی مامان  

 

گذاشتی دوستام بیان خونمون.........مرسی مامان که موهامو شونه

 

کردی خوشکل بشم.........مرسی مامان اینو برام

 

خریدی..........و مرسی مرسی مرسی های دیگر .

 

هر وقت چیزی رو با لجبازی و یا با عصبانیت بخوای بهت نمیدم .میگم اگه

 

خوب بگی بهت میدم وگرنه اصلا .تو هم تا جایی که راه داره اروم میگی و

 

حرفتو میکشی

 

مااااااااااااااااااااااااااااااااااااماااااااااااااااااااااااااااانیییییییییییییییییییییییی اینو

 

بهههههههههههههههههههههم میییییییییییییییییدییییییییییییییییییییییییی  خجالت

 

یه روز بهم گفتی که میوه میخوام منم بلند شدم که برات بیارم که یه دفعه

 

گفتی مامانی زحمت نکش الهی برات بمیرم خسته میشی تو بشین من میارم  .

 

چند وقت پیش با یه لحن کشیده و نازنازی برامون تعریف کردی که

 

مــــــــــــن رفتـــــــــــــــــــم خونه یییییییییییییی مادر شوهررررررررررررررم  

 

با دوستااااااااااام بازی کردیمزبان

 

اگه از چیزی خوشت نیاد میگی دیوونم کردیا ......وااااای دارم دیوانه میشم

 

 یه چندتا نچ نچ هم بهش اضافه میکنی.صداتو کوچولو میکنی ومث 

 

بچه ها حرف میزنی .خودت کوچولویی هنوز قلب مامان بغل

 

شبا موقع خواب بلند میگی شب به خیر .خوابای خوب ببینی.

 

وقتی یه چیزی میشکنه یا خرابکاری میکنم بهت میگم وای نیلوفر دیدی

 

چی شد .میای صورتمو ناز میکنی و میگی اشکال نداره مامان خوبم

 

اشکال نداره دوباره برات میخرم .

 

مثلا میخوای بگی از خنده مردم  از خنده مردگی شدم. 

 

وقتی یکی حالش بد میشه  میگی  اوخی مامانی حالش مریضه ....

 

یه شب داشتی با بابا صحبت میکردی که یه دفه بابات خوابش برد دیدم

 

میخندی بهت گفتم نیلوفر چیه ؟ بهم با خنده میگی 

 

بابایی یهو شارژش تموم شد ....الان حدود 1ماهه که از حموم خوشت

 

اومده دیگه خدارو شکر جیغ نمیکشی اصلا جرات نمیکردم ببرمت حموم

 

.ولی الان اینقدر خوشت اومده که یواشکی میریم حموم چون اگر ببینی

 

هرکی داره میره حموم تو زودتر میری تو...

 

بعضی از کلمه ها رو هنوز اشتباه میگی...........

 

بشقاب==========گوشباب                          

 

چراغ============چوراغ

 

عطسه==========اِفسه                                         

 

الاکلنگ=========پله اَلَنگ

 

پیراشکی========پیریشکا

 

 

                       کودکانه هایت را دوست دارم

پسندها (3)

نظرات (9)

پگاه مامان آرتین
19 اردیبهشت 93 17:10
عزیزم داره خانم می شه .امیدوارم همیشه زندگیت لریزازشادی باشه دخترنازم.کودکانه هات خیلی قشنگه مامان مهربون بابت این همه زحمت خسته نباشی
مامان حورا
پاسخ
مرسی از دعای قشنگت
پگاه مامان آرتین
19 اردیبهشت 93 17:12
عزیزم کودکانه هات خیلی قشنگه.ایشالا روزهای زیبایی پیش روت باشه.مامانی مهربون خسته نباشیییییی
آرتین کوچولو
19 اردیبهشت 93 17:13
عزیزم کودکانه هات خیلی قشنگه.ایشالا روزهای زیبایی پیش روت باشه.مامانی مهربون خسته نباشیییییی
مامان حورا
پاسخ
فدات شم دوست خوبم
مامامری
20 اردیبهشت 93 14:58
سلااااام دوست جونی .چطوری خوبی؟نیلو کوشولو چیکار میکنه...؟بیشتر از حرفای شیرینش بنویس خیلی کلمات بامزه ای داره.مخصوصا اون که گفته بابایی شارژش تموم شد!!!
مامان حورا
پاسخ
سلااااااام.ممنون عزیزم.مرسی که بهمون سر میزنی
پگاه مامان ارتین
21 اردیبهشت 93 13:32
عاشق اون تلفظ شیرین کلماتتم عروسک
مامان حورا
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون
نیم وجبی
23 اردیبهشت 93 15:44
ای جوونم چقدر شیرین زبونه
مامان حورا
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف داری
زهره مامان بارسین
24 اردیبهشت 93 13:55
قربون این پرنسس کوچولو بااین شیرین زبونی هاش .
مامان حورا
پاسخ
خدا نکنه عزیییییییییییییزم
مامان آیسا
27 اردیبهشت 93 6:14
سلام عزیزم.خوبی؟نیلوفر خوشگلمون چطوره؟چقدر ناز حرف میزنه.دقیقا احساسی رو که درکنار دخترت داری درک میکنم.منم دقیقا همین حسو دارم.خیلی از حرفای آیسا و نیلوفرجون شبیه همه.واقعا هیچی مثل سن سه سالگی تو بچه ها نمیشه.کامل حرف میزنن و گهگاه اشتباه بیان میکنن و کلی شیرین زبونن و حسابی اسباب خنده. بجای من گلتو ببوس.
مامان حورا
پاسخ
سلام.ممنون .اره واقعا راست میگی گاههی اوقات میگم ای کاش بزرگ نشن .
پویای مامان
27 اردیبهشت 93 11:20
عزیزممممممممممم اینا عشقن به خدا گوشبابش تو حلقم خخخخخخخخخخخ خودت چطوری دوست خوبم؟
مامان حورا
پاسخ
مرسی عزیزم