نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

انچه گذشت..

1393/2/31 22:53
نویسنده : مامان حورا
508 بازدید
اشتراک گذاری

نیلوفر مامان هرچقدر بزرگتر میشی حرفات قشنگتر و حرکاتت جالب تر میشه .

عاشقانه دوستت دارم الان دیگه یه روز در میون با من میای باشگاه خدارو شکر

بر خلاف انتظارم خیلی خوشت اومده گاهی میگی اصن خونه نریم همینجا بمونیم .

هر چقدر میگم باهامون ورزش کن نمیکنی میگی خجالت میکشم ولی وقتی میایم خونه

همون حرکاتو انجام میدی حتی حرفای مربی رو هم تکرار میکنی

(حالا جلو /حالا عقب/ دست  به کمر /پاهارو میگیرم .حالا 1  2  3  ........ )

یه روزایی که از دستت ناراحتمو میخوای از دلم در بیاری میگی

  مامانییییییییییییییییییییییییییی ناراحت نباش دیگه .من برات سفره میزاااااارم 

باهات بازی میکنننننم  من دختر خوبی هستم

اینقدر فعالی که فکر کنم باید بفرستمت کلاسهای ژانگولر بازی

 

 

 

 

عاشق تولد و کیک تولدی همش باید کیک درست کنم و یه شمع بزارم روش تا فوت کنی.

تازه ساده قبول نیست حتما باید این میزو بیارم و کیکو بزارم روش بعد من و بابا هم باهات

عکس بگیریم یکمم باهات برقصیم بعدشم میگی خب دیگه چیکار کنیم؟

 

 

 

 

 

این کار دیگه اخرشه میخو میزنی به مبل و وسایلتو روش وصل میکنی واسه خودت دکوری

درست میکنی این لباس عروسو هر روز میپوشی هر روز .گلای اطاقتم تو دستت میگری و

ژست میای که ازت عکس بگیرم جدیدا هم میگی ای کاش من ماشین عروس میداشتم .

اخه من کیک عروسی ندارم

 

 

 

 

خیلی کباب دوست داری شبا که میریم بیرون  میگی کباب میخورم .مخصوصا

(کباب کتاب) یه چندباری که رفتیم کارن خیلی خوشت اومده چون موسیقی زنده داره

کلی بهت خوش میگذره و برامون میرقصی .هروقت که میرفتیم چون اوایل سال بود تقویم

کتابچه ای میدادن تو هم که فکر میکنی همیشه همینطوره اسمشو گذاشتی (کباب کتاب)

ولی حالا همیشه میگی چرا کتاب نمیدن؟

 

 

 

روش جدید سرد کردن غذا ولی خیلی از ایدت خوشم اومد

 

 

جمعه هم رفتیم استارا خوب بود خیلی عکس ندارم

 

قربونت برم که هروقت خوابت میاد هرجا که بشه میخوابی (دسته ی مبل)

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

نیکــو
1 خرداد 93 12:14
ای وای نیلو جونم چه کارایی می کنه این دیگه ژانگولر بازیه قربون ِ عروس خانوم نااز برم چقدر این لباست بهت میاد عروسک ایده ی سرد کردن غذات خیلییی باحال بود ای جوونم رو دسته ی مبل خوابیدی .. دوستت دارم عروسک خوشگل ..همیشه لبت خندون و سلامت باشی
مامان حورا
پاسخ
مرسی عزیز دلم که بهمون سر میزنی
پویای مامان
4 خرداد 93 11:46
ای جونم. امان از این بچه ها. ولکن تولد نیستن . گمونم تو 9 ماه باید هر ماه دنیا میومدن تا شاید الان از گرفتن ماهگرد و سالگرد و روزگردش اشباع بشن بالاخره خخخخخخخخخخخخ
مامان حورا
پاسخ
اره به خدا نیلوفر هم همش کیک تولد میخواد
زهرا (✿◠‿◠)
5 خرداد 93 15:53
عزیزممممممممم... ماشاللا چه بزرگ شده... چه موهای بلندی! من تازه الان دقت کردم دیدم که نیلوفر 4-5 روز از محمد صادق کوچیکتره!!! جالب بود واسم!
مامان حورا
پاسخ
ممنون دوست خوبم که سر میزنی.10000000 تا بوس واسه محمدصادق
امیرمحمد
15 خرداد 93 22:09
خیلی زیبا بود دستتون درد نکنه
مامان حورا
پاسخ
قربونت برم
سارا
21 خرداد 93 15:26
سلام مامانه نیلوفر خوشگله من نمیدونم از وب کدوم از بچه ها رسیدم اینجا! فک کنم آوا بود! خسته نباشم کلا"! ماشاالله دختر خیلی خوشگل و نازی داری! خدا حفظش کنه! غرض از مزاحمت: عکسای دخملی رو که دیدم متوجه شدم خیلی پر انرژیه ماشاالله و خیلی ورجه وورجه داره ،خوب چرا نمیفرستینش ژیمناستیک؟ یا شایدم میره من نمیدونم؟ از الان بره وقتیم علاقه به آویزون شدن و این کارا داره خیلییییییییی عالی میشه! بازم خودتون صلاحشو میدونین ولی دلم نیومد پیشنهادمو نگم! ببشخید دیگه همین! در پناه خدا باشین شما و دختر قشنگتون
مامان حورا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینکه اینقدر دقت دارید .پیشنهاد خوبی دادین .نیلوفر یک لحضه جایی نمیشینه و خیلی هیجان داره.بازم بهمون سر بزنید