نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

تولدت مبارک

1391/7/8 18:08
نویسنده : مامان حورا
965 بازدید
اشتراک گذاری

,

.

 ,

.

پشت کارت

.

.

کارت دعوت

.

.

ورودی تالار

م

.

ابتدای در سالن

.

.

جای زنبور کوچولو

.

.

محل نینای نینای

.

.

.

.

به طرف سالن غذا خوری

.

.

.

.

,

.

.

.

/

.

کادوهای تولد

.

.

٢ میلیون هم پول نقد جمع شد.

منو بابایی صبح زود حدود ساعت 8 رفتیم تالار برای تزئین اونجا

وقتی کارمون تموم شد که ساعت 3 ظهر بود

واقعا خسته شدیم /چون حتی مدل چیدن صندلیهای تالارو عوض کردیم

فقط 40تا اب معدنی رو روبان بزنم 1ساعت وقتمو گرفت

بعد زودی اومدم خونه یه دوش گرفتم و تا برم ارایشگاه ساعت شده بود4/30

ساعت 7 اماده شدم و بالاخره رفتیم تالار

با تمام خستگی شب خوبی بود /خیلی خوش گذشت

دوست جونیا من هر چقدر صبر کردم /عکسها اماده نشد که براتون بزارم

مخصوصا کیک وشام

هروقت اماده بشه به این پست اضافه میکنم

راستی قد و وزنت توی 2سالگیت

.١٠/٤٠٠.   ٨٣/٥                                          

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اميرسام خان
22 مهر 91 11:21
سلام خسته نباشيد
واقعا دستت درد نكنه مامان با سليق
اذيتت نكرد نيلو جون
راستي قدو وزنش رو درست نوشتي؟


سلام مرسی عزیزم.قدش 83/5 وزنش 10/400
میترا
22 مهر 91 14:10
سلام عزیزم منم دوست دارم عکسای تولد دخملیتو ببینم اگه دوست داشتی رمزتو بهم بده اگرم نخواستی تولدش مبارک
ghazal
24 مهر 91 8:32
سلام خانومي من تازه سایتتون رو دیدم..وااای عکسای تزیینات تولدش عاااالی بودئ بین تولدایی که دیده بودم واقعا تک بود..همش کارخودتون بود؟؟ من قراره اسم دخترمو عسل بذارم این تم خیلی به اولین تولدش میاد ..(البته الان خیلی زوده واسه این تصمیما) اما اگه بتونی کمکمکنی ممنونمیشم..
تولد دختر گلتم مبارک ..خیلی دوست داشتم عکساشو ببینم اما خب خصوصیه مثل اینکه


سلام غزل جون .همرو خودم تک تک از رو مقوا در اوردم.تو لطف داری عزیزم.اسم قشنگیه مبارک باشه.ادرس وبتو برام بزار
مامان امیرعلی جیگر
12 آبان 91 9:54
عجب تولدی .پس کو ادامه اش.منظور کیکو شام و اینجور چیزاس


مرسی.انشاالله به زودی هنوز عکساش اماده نیست
ثمین
30 دی 91 9:11
ممنون گلم! به جشن تولدهای دخترونه ی دنیای نفیس اضافه شد!