نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

دَدَ

1391/8/14 18:35
نویسنده : مامان حورا
772 بازدید
اشتراک گذاری

.

چند روز پیش منو تو با هم رفتیم بیرون تا خونه خاله صنم

چون مسیرش نزدیک بود پیاده رفتیم

تو اون روز حرفایی میزدی که برام جالب بود وشیرین زبونیت گل کرده بود

همینطور میرفتیم تو یه دفعه گفتی

(مامانی باد میاد)

گفتم خب اشکال نداره / باد خوبه تو هم گفتی

(ااخه مامانی سرما میخورم)

یکم دیگه رفتیم گفتی

(مامانی بغلم کن)

گفتم خب یکم راه بریم تو هم گفتی

(اخه مامانی نیلوفر گناه داره)

#########################################

قربونت برم که اینقدر قشنگ حرف میزنی

وقتی حرف میزنی نمیگی (من) یا (تو)

مثلا میگی

نیلوفر بوخوره

نیلوفر بپوشه

نیلوفر بشینه

مامانی نقاشی نکنه نیلوفر نقاشی بکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

عروسک خانوم
14 آبان 91 19:03
جیگر موهاششششششووووووووووووووووووووووووووووو
چقدر نازه
انگار صد بار میزامپیلی کرده


مرسی عزیزم /لطف داری
نازنین (مامان ثنا)
15 آبان 91 1:07

ماشالله به این دخمل ناز و ملوس. خدا حفظت کنه خوشگلم


مرسی گلم .بازم پیشمون بیا
سارا مامان آرام
15 آبان 91 7:13
بلا خانم چقدر شیرین زبون شده ماشاءالله

من عاشق موهاشم هم رنگش فوق العاده است و هم حالتش


مرسی عزیزم لطف داری
سمانه
15 آبان 91 10:50
سلام عزیزم

با افتخااااااااااااار لینکت میکنم

خیلیییییییییییی هم خوشحال میشم بیشتر باهاتون آشنا بشم


ممنون عزیزم.منم همینطور
محبوبه مامان الینا
15 آبان 91 10:56
جیگر شیرین زبون
نیلوفر گناه داره!!!! ای بلا


بوس
مامان مانی
15 آبان 91 11:40
ممنون مامان مهربون
مامان مانی
15 آبان 91 11:43
نیلو جونم شما من و یاد کودکی یکی می ندازی که مثل شما خیلی ناز و خوشگل بود و من خیلی دوستش داشتم


مرسی عزیزم
مامان آوا
15 آبان 91 12:25
قربونش برم من عاشق اشيرين زبوني بچه ها تو اين سن هستم .
دختر شيرين زبون خوشگل و شيطوووووووووون


ممنون گلم .مرسی بهمون سر میزنی
مهدیه
15 آبان 91 13:13
عزییییزم
چه نازنین و شیرین زبون!


مرسی /مواظب فاطمه ساداتم باش
آناهیتا مامانیه آرمیتا
15 آبان 91 13:49
جیگرتوخوش زبون خوشگل


مرسی عزیزم
مینا مامی لیانا
15 آبان 91 17:38
وای عزیزممممم نیلوفر ناز داره نیلوفر قر داره نیلوفر موی خوشگل داره نیلوفر ما همه قشنگیارو داره


مرسی از این همه ابراز احساسات
نیلوفر/مامانه روژینا
16 آبان 91 12:49
اخی نیلوجونم ماشالله خیلی نازه وچقدرموهاش خوشرنگه.خوش تیپ هم که هست./خدا حفظش کنه واستون


لطف داری عزیزم/
مامان امیرعلی جیگر
17 آبان 91 18:08
موی طلایی چه خوشکلو چه نازی.
وای امیر منم که همینجوری میحرفه اصلا نمیگه من همش میگه امیر .


اره خیلی دوست دارم این حرف زدنشو
پارمیس
17 آبان 91 22:15
عزیز خوشتیپ تو چه با نازو ادایی


مرسی پارمیس عزیزم
فهیمه
5 تیر 93 10:27
سلام خوبی عزیزم خیلی دخترت جیگره از طرف من ببوسش خوشحال میشم به منم سر بزنی
مامان حورا
پاسخ
سلام لطف دارین .حتما