نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

عبادت

1391/8/17 0:00
نویسنده : مامان حورا
581 بازدید
اشتراک گذاری

                                  نیلوفر هرکس نماز میخونه اداشو در میاره

میگه چادر بزار سرم الله اکبر بخونم که به قول خودش

( اَلا اَپَر بوخونم )

 

اول جانمازو پهن کنم

.

حالا مهر رو بزارم

.

حالا رکوع

.

اینجا هم دارم دعا میکنم همه ی نی نی ها سالم باشن

.

  قربون اون دستای کوچولوت برم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانش
17 آبان 91 0:01
التماس دعا عزیزممممممممممممم


ممنون عزیز دلم/امیدوارم ارزوی تو هم براورده بشه
مینا مامی لیانا
17 آبان 91 0:43
عزیزممممم قبول باشه برای من و لیانا هم دعا کن مهربون من
مامانش براش یه چادر و مقنعه خوشگل گل گلی بدوز


مینا جون خیاطی بلد نیستم ولی میدم براش بدوزن
محبوبه مامان الینا
17 آبان 91 7:32
قربون تو دخمل طلای با ایمان


ممنون محبوبه جون
سارا مامان آرام
17 آبان 91 7:34
التماس دعا خوشگل خانم
چقدر با نمکه این دختر ماشاءالله
بعد هم مامانی از این به بعد مشکی سرش نکن یه روسری روشن سرش کن


باشه چشم /از این به بعد سرش نمیزارم
مامان آوا
17 آبان 91 9:10
قربون اون نماز خوندنت بشم من


خدا نکنه عزیزم
یاسی خاله هیلدا
17 آبان 91 20:40
عزززززززززززززززیزم نماز خوندنشو ببین این مقنعس یا چادره مامانی کلی بوس بوسیش کن خیلی جیگله


لطف داری یاسی جونم /حتما
ستاره زمینی
17 آبان 91 21:52
اخی عزیزم قربون نماز خوندنت خاله .واسه ما هم دعا کن خدا این دستای کوچولوی نازا بی جواب نمیذاره....


خدا نکنه خاله جونم
مامان امیر مهدی
17 آبان 91 21:53
نیلوفرجان هزار ماشاءالله چقدر تو نازی بخصوص موقع نماز.
خدا حفظت کنه.
التماس دعا


فدات عزیزم/ممنون
خاله ی نـــــــورا!
17 آبان 91 21:57
ای جانم
قبول باشه خانوم کوچولو


مرسی خاله جونم
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
18 آبان 91 15:14
مامانی دیگه وقتشه براش چادر نماز بدوزی قربون اون دستای خوشگلش انشاا... تو خونتون همیشه شادی برقرار باشه مارو هم دعا کنید


اره دوست دارم یه چادر خوشکل داشته باشه/ممنونم از دعای قشنگت
زهرا (✿◠‿◠)
19 آبان 91 7:46
قربون الا اپر خوندنت!


مرسی جیگر
مامان آندیا
19 آبان 91 10:50
التماس دعا خانم کوچولو مامانی از طرف من ببوسش


lمرسی گلم.چشم