نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

شب بیداری

1391/8/21 12:33
نویسنده : مامان حورا
787 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا دیشب خوابت نمیبرد تازه ساعت2نصف شب یادت اوده بود که باید بازی کنی.

رفتی صندلی رو اوردی و گفتی روش بشینم وتلویزیون نگاه کنم.

.

.

یهو فکر کردی دیدی نه اینجوری خوشت نمیاد و باید یه کار دیگه بکنی.

.

.

خدا جون ساعت ٣شد .منم دارم از بی خوابی میمیرم.

وووووووووووی تازه میگه دید دید بازی

.

.

.

اخ که چه صدای دلخراشی داره  وقتی رو سرامیک میکشیدی

اشکال نداره مامان جان تو خوش باش

خلاصه بعد از کلی شب بیداری رضایت دادی و ساعت 4 صبح خوابیدی.

خوابای خوب ببینی عزیزم.بیخود نیست که میگن

بهشت زیر پای مادران است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

محبوبه مامان الینا
21 آبان 91 7:37
ااااااای شیطون بلا شب زنده داری میکنی مگه تو روز چقدر میخوابی که تا این موقع بیداری عزیزم


اره دیگه نباید بزارم بعدازظهر زیاد بخوابه
سارا مامان آرام
21 آبان 91 7:57
آره والله این وروجکا تا شب همه رو نخوابونن خودشون نمی خوابن
منم الان به زور چشمام باز میشه از شدت کم خوابی


نیلوفر داره عادت میکنه دیر بخوابه.از فردا نباید بزارم بعدازظهر زیاد بخوابه
مینا مامی لیانا
21 آبان 91 13:52
عزیزمممم حالا برای یه شب اشکال نداره اما نباید زیاد باشه برای سلامتیش خوب نیست مخصوصا که باید عادت کنه 8 بخوابه تا موقع مدرسه رفتن اذیت نشه.



وای مینا زیر ساعت 1 شب نمیخوابه .هرشب داستانی دارم باهاش.فکر کنم دیگه نباید بزارم ظهرها بخوابه
پگاه مامان آرتین
21 آبان 91 19:27
ماشالا چه دخترنازی.آخه این چه کاریه خانومی من لینکتون کردم.


ممنونم عزیزم
مامان اریانا
22 آبان 91 6:41
سلام خوبی عزیزم شمارودرک میکنم اخه واسه منم اتفاق افتاده ظهرامیذارم یکساعت الی دوساعت بخوابه


اره دیگه باید یه کاری کنم ظهر کمتر بخوابه
یاسی خاله هیلدا
22 آبان 91 18:29
اخی بمیرم چقدر خوابت میومده مامانی
اشکال نداره حتما فردا صبحش جبران کردی
این دخمله خوشگله شیطون رو ببوس


نه یاسی جون فرداشم جبران نشد ولی نیلوفر خانوم بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببله
باران قلنبه
26 آبان 91 11:52
عزیز دلمهههههههههههه
نوش جونت خاله جون خوشمزه بود


مرسی گلم
مامان رقیه
30 آبان 91 22:03
ُلام
چه همه پست جدید
سختش این بودکه 4 که خوابیدی 7 باید تو اداره باشی!!!!!!

واییییییییییییییی اینی که میگی خیلی سختره
مامان امیرعلی جیگر
3 آذر 91 9:33
تا 4 صبح بیدار بودی.عجب طاقتی


چی کار میتونستم بکنم مجبور بودم
عطرا
20 فروردین 92 1:33
سلام چه دختر نازی دارید