نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

نوروز امد پیروز امد

1392/1/17 13:08
نویسنده : مامان حورا
564 بازدید
اشتراک گذاری

     92

 هیچ سال نویی ایده ال نخواهد بود مگر اینکه تو تصمیم بگیری اون رو

به بازتابی از ارزشها/خواسته ها/علاقه ها و قوانین خودت تبدیل کنی

سال نو مبارک

سال 91 با تمام خوبیها و بدیهاش تموم شدو

امسال سومین ساله که تو کوچولوی قشنگ پیش ما هستی و سه ساله که

عید من وبابا قشنگتر از همه ی  عیدهای زندگیمونه 

.

نیلوفر جون اول خیلی تمیز وباکلاس نشستی و عکس گرفتی ولی بعد کم کم خرابکاریهات داشت شروع میشد

.

.

اول از همه رفتی سر وقت سیر یکم باهاش ور رفتی دیدی نه خیلی باب دلت نیست البته بماند که سیر بیچاره بعدا به دست خود شما تکه تکه شد

 

.

.


.

بعد از اون رفتی سراغ سنجدها که فکر کنم تو این 13 روز بیش از 5 بار خریدم چون خوشت اومده 

بود و هروقت چشمت میخورد  میخواستی

.

.

.

 هسته هاشو پشتت قایم میکردی

.

تازه به منم تعارف میکردی

.

بعدشم به دایی حمید دادی قربون اون قلب مهربونت برم

.

خیلی زیرکانه رفتی سراغ سکه ها

.

اول یکی یکی که کسی شک نکنه

.

.

.

اینم ظرف غارت شده ی سکه ها و بعد از این همه خرابکاری سفره ی هفت سین به مدت 13روز

به اپن منتقل شد

.

نیلوفر قشنگ من این عیدی رو از من بپذیر

  برای دشمن خود =بخشش

        برای رقیب=تحمل

 برای دوستانت =قلبت

       برای خودت =احترام

سالی پر از شادی داشته باشی گل خوشبوی من /معنی زندگی من

دیوانه وار دوستت دارم

.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سمیرا مامان اهورا
17 فروردین 92 16:57
عیدت مبارک خانوم کوچولو
خیلی شیطونیاااااا
قربون خرابکاریات
مامانی سفره هفت سین قشنگی داری


لطف داری سمیرا/اهورا جونمو ببوس
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
17 فروردین 92 17:56
ااای جونم نوش جونش سنجد خیلی خاصییت داره خوبه که میخوره


بالاخره هم به دست خودش تموم شد
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
17 فروردین 92 17:56
امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی
قرآنش نگهدارتان، آینه اش روشنایی زندگیتان
سکه اش برکت عمرتان، سبزیش طراوت و شادابی دلتان
ماهی اش شوق ادامه زندگیتان را به شما هدیه دهد.


مرسی از این همه دعای قشنگ
مامان رقیه
17 فروردین 92 18:36



مهسا مامان مرسانا
17 فروردین 92 19:11
سلام عزیزم

سال نو مبارک....

قربون نیلو جون بشم

خیلی سفره هفت سین قشنگی داشتی....

ان شاالله سال خوبی داشته باشی....

عزیزم من نمیدونم چرا تا حالا لینکت نکردم

لینک شدی


ممنون از بابت لینکت.
مامان امیرعلی جیگر
17 فروردین 92 19:23
سال نو مبارک.

جب داستانی داشتین با سفره هفت سینتون.

بیا خصوصی داری


ممنونم بابت رمز
مائده(ني ني بوس)
17 فروردین 92 22:51
اي شيطون


مامان طاها
17 فروردین 92 22:56
سلام.
خوبین.
امیدوارم که سال خوبی داشته باشین حسابی برای این دختر ناز دلم تنگ شده.
از طرف من ببوسیدش.


همچنین برای شما
مامان طاها
17 فروردین 92 22:57
ای جونم.
نوش جونت عشق خاله.


طاها ی گلمو ببوس
مامان طاها
17 فروردین 92 22:58
مامانی خصوصی.
الی مامان الینا
18 فروردین 92 0:27
سال نو مبارککککککککککککککککک
ای جونم این خانوم خانوما چه خوشگلههههههههههه


مرسی الی جونم
مینا مامی لیانا
18 فروردین 92 0:41
سلام سلام
عزیزمممممممممممم عیدتون مبارک ایشالا سال خیلی خوب و شادی داشته باشید
ماشالله به این خانم طلای ما با این شیطنت های بانمکش


ممنون لیانای خوشکلمو ببوس
مامان آیسا
18 فروردین 92 5:42
سلام حوراجونم سلام نیلوفرجونم.خوبین؟
سال نوتون مبارک.واااااااااااای چه عکسایی.حوراجان من عاشق این قصه های تصویریت از دختر گلتم.خیلی کار قشنگیه.وهمیشه کلی حالمو خوب میکنه.این دخمل ناز و بانمکو از طرف من حسابی ببوسش.


ممنونم.یه عالمه بوس برای ایسای گلم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
18 فروردین 92 7:52
سلام خوبین
چه عجب چقدر دیر به دیرآپ میکنید فکر دل ما رو بکنید برای نیلوفر جون تنگ میشه سفره هفت سین خوشکلی داشتین مبارکتون باشه سال خوبی رو در پیش داشته باشین


ممنون عزیزم به خدا این 13 روز اصلا وقت نمیکردم.مامانم اینا که میان پیشمون دلم میخواد تمام وقتمو با اونا بگذرونم
محبوبه مامان الینا
18 فروردین 92 7:54
ای وروجک شیطون چه کردی با هفت سین مامانی


اره به خدا/ مجبور شدم جاشو عوض کنم
سارا مامان آرام
18 فروردین 92 9:46
عزیزم سالی سرشار از خوشبختی و موفقیت پیش رو داشته باشین


مرسی سارا جون /همینطور برای شما
پگاه مامان آرتین
18 فروردین 92 10:00
سلام به مامان ودخترگلش.عزیزم بهترینها وزیباترینها روبراتون آرزو دارم.آفرین به نیلو که سنجددوست دارهعکساش خیلی ناز بودماشالا.اسپندفراموش نشه حورا جون.عاشقتونیم.ببوسش


فدات پگاه عزیز.همچنین برای شما
♥ مامي ملودي جون ♥
18 فروردین 92 10:16
به به چه دخمله خوجلي چه هفت سين خوجلي . خدا برات حفظش كنه خانومي اين فرشته رو


ممنون عزیزم ملودی تپلمو ببوس