نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

میم مثل مادر

1392/2/12 1:12
نویسنده : مامان حورا
652 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی محبتت رابا همه ی وجودت به من تقدیم کردی

ومرا شرمنده ی الطاف کریمانه ات کردی و

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی

بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت عشق را در وجودم نهادی

وعهد کردم که تکیه گاهت در تمام لحظاتت باشم

.

مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب

پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

مادر

از مامان گلم قدر دانی میکنم و بوسه بر دستان پر مهر و مهربانش میزنم

نیلوفر جونم تو هم باید قدر مامان فریده رو بدونی چون خیلی برات زحمت کشید

مامان مهربونم دوستت دارم

مادر


عاشقانه دوستت دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سارا مامان آرام
11 اردیبهشت 92 8:06
دوست نازنینم روزت مبارک
همیشه شاد و سلامت باشی


سلام .عزیزم ممنون روز شما هم مبارک
مامانی
11 اردیبهشت 92 13:00
روزت مبارک.


مرسی گلم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 14:47
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم


ممنونم دوستم.همچنین به شما
دو دانشجو
11 اردیبهشت 92 18:47
سلام مادر مهربون. روزت مبارك. عمر صد ساله داشته باشي


سلام.متشکرم.همچنین شما
مامان آندیا
11 اردیبهشت 92 19:15
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
[Web] - [E-Mail]



ممنون دوست عزیزم
زهرا(✿◠‿◠)
13 اردیبهشت 92 6:33
چقد این قالبت با اون قلبای که میریزه همخونی داره....
کلا قالب دلنشینیه!
دوسش دارم!
برازندی فرشته کوچولو!


فدات شم زهرای عزیز.لطف داری دوستم
پگاه مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 0:35
غزیزم روزت مبارک.رسیدن بخیر

خصوصی داری


مرسی دوستم.ممنون.
پگاه مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 0:56
عزیزم رمزوتاییدنکن.فکرکنم خصوصیو نزدم.ممنون
باشه حتما.ممنونم
مامان ایسان
14 اردیبهشت 92 19:07
مادر ای پرواز نرم قاصدک
مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام ناله هایت بی صدا
مادر ای زیباترین شعر خدا
دوسته خوبم روزتون مبارک


فدات عزیزم
خـــآله ی نـــــورآ
17 اردیبهشت 92 13:13
روزتون با تاخیر مبارک


مرسی دوست خوبم
مامان احسان
17 اردیبهشت 92 14:26
سلام حورا جان روزتون مبارک عزیزم


ممنون عزیزم.همچنین شما
ستاره زمینی
20 اردیبهشت 92 22:20
[گل
]




خودت گلی دوستم
جیران بخشنده
5 آذر 92 20:06
جیران بخشنده
6 آذر 92 22:08
یه وب ساختم خوش حال میشم سر بزنیدhttp://jiji77.niniweblog.com/
مامان حورا
پاسخ
مبارک باشه خوش اومدین ولی هرکاری میکنم نمیتونم بیام وبتون
جیران بخشنده
10 آذر 92 15:16
آره نمیدونم چرا مسدود شده
مامان حورا
پاسخ
امیدوارم زودتر مشکلتون حل شه