نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

درددل و روزمرگیهای نیلوفر

1392/9/12 13:41
نویسنده : مامان حورا
777 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقتیه حوصله ی چیزی رو ندارم از وقتی بابا میره دانشگاه  اینروزا خیلی احساس تنهایی

میکنماحساس میکنم زندگی برام یکنواخت شده .....چون قبلا بابا هر روز ساعت 3 میومد خونه

و بعد از یکماستراحت میرفتیم بیرون اما حالا 4 روز در هفته تا ساعت 8/30 خونه نیست و منم

واقعا نمیدونم چیکار کنم خیلی دوست دارم برم کلاس های مختلف و با اونا سرگرم شم ولی

چون متاسفانه اینجا تنهام نمیتونم تورو پیش کسی بزارم از الانم دلم نمیاد بری مهداحساس

میکنم دارم افسردگی میگیرم واسه همینم خیلی دل نوشتن هم ندارم از یک طرف میگم ای کاش

منم یه خواهر داشتم و یکم باهاش درددل میکردم .کمبود یه خواهرو بیشتر اوقات حس میکنم از

یه طرف هم میگم خب اونم اگه ازم دور بود خب چه فایده . . . . . . . . . 

با این حال خدارو هزارمرتبه  شکر میکنم که تورو دارم وگرنه از تنهایی دق میکردم یه چند باری

2 نفره رفتیم بیرون ولی مشکل اینجاست که تو چند قدم بیشتر راه نمیای و همش میگی بغلم

کن و حالا که بزرگ شدی سخته که من 2ساعتی رو که بیرون هستیم بغلت کنم .یه بار هم بردمت

پارک از بس خلوت بود ترسیدم زیاد بمونم واسه همین یکم تابت دادم و اومدیم خونه . . . . . . . . . . 

با این حال  تصمیم گرفتم  یه چند وقتی بریم مشهد پیش مامان فریده و یکم حال و هوا عوض کنیم

که به احتمال زیاد نیمه های دی من و  تو بریم و بعد بابایی بیاد دنبالمون

  خیلی بلا شدی دختر خوشکلم بیشتر با خودت بازی میکنی و به من کاری نداری .

ببین چجوری  از رخت اویز بالا میریلبخند

.

.

ازجمله کارهایی که خیلی دوست داری و عاشقشی اب بازیه .اول گفتی مامانی میخوام

ظرف بشورم خودمو خیس نمیکنم .با چندتا لیوان و قاشق شروع کردی و مثلا داشتی گولم

میزدی و بعد از چند دقیقه اب بازی شروع شدقلب

.

 

.

.

.

 .

.

.

.

.

بعد از نیم ساعت که مث موش ابکشیده شده بودی و اوردمت اینور بازم ناراحت بودی

و میخواستی بازی کنی نیشخند

.

لباساتو عوض کردم ولی باهام قهرییییییییییییییییییییییناراحت اولین باره که موهاتو بالا میبندم

خیلی هم بهت میومد عروسک مامانقلب

.

.

یه روز بهت گفتم میخوام عروسکاتو بشورم تو اینقدر خوشحال شده بودی که میخواستی همه ی 

اسباب بازیهاتو بندازی تو ماشین حتی تفنگ و توپ و دفتر و . . . . . . . . زبان

.

.

.

.

.

کلی جلوی ماشین نشستی و بهشون نگاه کردی یه چندباری هم پشیمون میشدی و 

میگفتی که بیارمشون بیرون انگار دلت براشون سوخته بودناراحت

.

.

.

باز کردن در یخچال که نگو فکر کنم روزی 300 بارابرو

.

.

 هرچند وقت یه بار یکی از این خونه ها درست میکنی و منو به خونت دعوت میکنیقلب

.

.

.

 

 .

هنوز اثرات دهه ی محرم شنیده میشه...منم جمش کردم تا سال دیگهلبخند

.

.

.

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آیلا
12 آذر 92 12:45
چه دخملی نازی ما شا اله چه موهای خوشگلی خدا خودش حافظش باشه
مامان حورا
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه.
توت فرنگی (مامان علیرضا)
12 آذر 92 16:16
سلا به زود این نام عزیزم تو رو خدا بیشتر سوال کن بیام زودت ایمون نانازم رو ببینم آموزش گرفت عکس تو این پستم هست عزیزم http://totfarangi.niniweblog.com/post154.php ببوسش از طرف من این خوشگل خانم رو می بینمش دلم ضعف میره تو روخدا اسفند آتیش کن براش چشمش نزنم
مامان حورا
پاسخ
سلام عزیزم یک دنیا تشکر ازتو دوست عزیز.چشات خوشکل میبینه
سحرمامان سینا
13 آذر 92 2:27
سلام نیلوجونوببوس الهی همیشه زنده باشه....به منم سربزن واگه باتبادل لینک موافقی خبربده....منم بااسم سیناعشق مامان
مامان حورا
پاسخ
سلام ممنون که بهمون سر زدید .حتما لینکتون میکنم.
سحرمامان سینا
13 آذر 92 16:46
سلام عزیزم ممنون که اومدی وازلینکت ممنونم منم لینکتون کردم
مامان حورا
پاسخ
خواهش میکنم
یه آشنآ. .
15 آذر 92 1:36
سلام حوری جآن من یه آشنآم خب برو خونه داداش شوهرت اینآ... اینقد تنهایی حوصلت سر میره خآنومی دوس دارم نیلو رو ببینم از نزدیک من همیشه میآم وبلاگتو میخونم به طور عجیبم با ویلاگت اشنآ شدم. . و خهلی خوشحال شدم بهد مدتها تصمیم گرفتم کامنت بزارم ... باهم دیگه برین شهرو بگردین .. خونه نمون همه چی تکراری میشه برآت سلام عزیزم منم از اشناهیتون خوشحالم.....حالا چرا به طور عجیب برام جالبه. ممنون که بهمون سر میزنید منو نیلو بازم منتظرتون هستیم
زینب مامان امیرعباس فرشته آسمونی
15 آذر 92 22:24
سلاااااااااااااااااااااااام دوست خوبم ... خوبی خیلی وقته نیومده بودم ... ماشالله دخملی چه بزرگ و چه ناز شده ... ماشالله ... خاله جون منم یه دخمل دارما ... انشالله اواسط دی زمینی میشه ... دعا کن سالم باشه ... آدرس وبشو نوشتم ... حالا دیگه مامان نازنین زهرا شدم5
مامان حورا
پاسخ
سلااام خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم .امیدوارم همیشه خوش خبر باشی.لینکت میکنم عزیزم
پگاه مامان آرتین
16 آذر 92 13:05
سلام عزیزم.می دونم تنهایی سخته.ولی سعی کن نیلو جونو 2روزتوهفته هم شده به مدت 2 ساعت مهدبذاری وتواون ساعات به خودت وبرنامه هاوسلایقت برسیاگه شماروحیتوازدست بدی ناخودآگاه به خونواده سرایت می کنه.هم نیلو جون وارداجتماع هم سن وسالاش می شه وهم شما اوغات فراغت پیدامی کنی.ببوسش موهاش همه جوره قشنگهههههههههههههههههه
مامان حورا
پاسخ
سلام اره پگاه جون خیلی دارم اذیت میشم.اگه خدا بخواد هروقت از مشهد برگردم چنین تصمیمی دارم.ارتین خوشکلمو ببوس
مامان موژان جون
16 آذر 92 13:46
الهی فداش بشم چقدر هم موهای بسته بهش میاد مامانی براش اسفند دود کن گلم ماشالله ماشالله
مامان حورا
پاسخ
خدانکنه عزیزم لطف دارید شما...
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
17 آذر 92 9:36
سلام به مامان هورای عزیز و دختر گلش نیلو جون ببخشید یه چن وقتی سرم خیلی شلوغ بود نمیتونستم بیام نت چه خوب که میخوایین برین سفر اونم پیش مامانتون زیارتتون قبول خوش بگذره عزیزم مواظب خودتون باشین ووووووای چه نیلوفر جونم با این تل بنفش خوشگل شده قربون اون موهای نازش برم من عاشقشونم ستایش هم همش کارش همینه فقط یادم میره ازش عکس بگیرم یا مرتب در حال شستشو یا سرک کشیدن توی یخچال چه ناز شده موهاشو بردی بالا ببخشید فضولی میکنم توی یخچالتون دیدم شما هم نه بدتر از ما تخم مرغ زیاد دارین توی یخچال گفتم اگه تاریخ دارن حواستونو به تاریخاشون بدین یه دفعه خراب نشن چون مسمومیت از طریق تخم مرغ خیلی بده هورا جون
مامان حورا
پاسخ
سلام منصوره جون گل..ممنون لطف داری .مرسی عزیزم که یاداوری کردی از این به بعد بیشتر حواسمو میزارم.......راستی منصوره جون ایکاش یه عکسی از خودت بزاری تا ماهم روی ماهتو ببینیم
سمیرا مامان اهورا
17 آذر 92 23:45
حورا جون درکت میکنم عزیزم خیلی بده به خصوص که همدم نداشته باشی خداروشکر این فرشته کوچولوها هستن وگرنه به معنای واقعی کلمه دق میکردیم عسیسمممم ببین چطور خودشو خیس خالی کرده وااای چقد با اون مدل مو نازتر شده عزیزدلم حورا جون اسپند سرش دود کن.مواظبش باش بازیهاش یه مقدار خطرناکه منظورم بنداویزه
مامان حورا
پاسخ
اره راست میگی یکم دلم به نیلو خوشه.لطف داری عزیزم/....
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
18 آذر 92 9:31
نیلو جون به نظر میرسه باید رفته باشین مشهد
مامان حورا
پاسخ
هستم قربونت برم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
19 آذر 92 9:10
نخیــــــــــــــــــز ظاهراً که رفته باشین خبری از تأیید کامنتا نشد به سلامتی سفر خوش
مامان حورا
پاسخ
سلام نه عزیزم گفتم که نیمه ی دی .10 دی میرم عزیزم
نازنین
24 آذر 92 0:36
نیلو جونم خیلی نازه هزارماشاا.. مخصوصا اون موهای خوشگلش نازترش کرده. حتما براش اسپند دود کنید.
مامان حورا
پاسخ
شما لطف دارین گلم....ممنون عزیزم
مامان آرشیدا کوچولو
25 آذر 92 12:22
از دیدن عکس های زیبای دختر موطلایی ات لذت میبرم مهربون قدر مادر بزرگی رو خیلی داشته باشید که نعمته
مامان حورا
پاسخ
اره عزیزم راست میگی مادربزرگم برکت خانوادمونه
سنا
1 دی 92 22:06
لذت بردم عزیــــــــــــزم.
مامان حورا
پاسخ
لطف داری
محیا مامان دینا
6 دی 92 9:37
وای چقدر ناز شدی موهاتو بالا بستی ماشاالله
مامان حورا
پاسخ
لطف داری عزیزم
سمیرا مامان ترنم
26 فروردین 93 11:57
من میمیریم برای این دختر ناز با این موهای خوشگلش...ماشااالله...هزار ماشاالله
مامان حورا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم .