نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

عاشقانه

1392/10/7 23:23
نویسنده : مامان حورا
601 بازدید
اشتراک گذاری

                                                        دخترم از تو چه پنهان

                                                        گاهی به تو حسودیم می‌شود ! 

                                                      چون تو مادر خوب‌تری هستی !  

 

   .

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تینا و رایان
8 دی 92 8:09
سلام عزیزم..ممنون که به من سر زدی..من رشت زندگی می کنم ...شما کجا هستید؟ خوشحال می شم عزیزم..من هم لینک کردمتوندختر زیبا رو ببوسید.
مامان حورا
پاسخ
سلام عزیزم لینکتون کردم.منم رشت زندگی میکنم.ممنون
مامان احسان
8 دی 92 10:14
اللللللللللللهی فدای تو مامان کوچولو
مامان حورا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
محبوبه مامان الینا
8 دی 92 17:00
واقعا همینطوره
نرگس مامانه باران
8 دی 92 19:14
خصوصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان حورا
پاسخ
ممنون نرگس جون
مامان آیسا
9 دی 92 4:07
سلام حورای عزیزم.نیلوفر خوشگلم رو همین اول میبوسم از بس عکسش نازه.آیسا هم گاهی که مامان عروسکهاش میشه من بهش دقت میکنم و میبینم که چقدر مهربونتر از منه.وگاهی که عروسکهاشو دعوامیکنه با خودم میگم یعنی من چقدر مامان بدی هستم که دخترمو اینطوری دعوا میکنم که اونم یادگرفته وداره درست مثل من با عروسکش حرف میزنه.ولی دنیای قشنگیه این بازی دخترها با عروسکهاشون و چقدر منو یاد روزهای خوب کودکیم میندازه.خداروشکر که این فرشته های دوست داشتنی رو داریم. راستی من اگه عکس نمیذارم بخاطر یه دلیل شخصیه.امیدوارم بدون عکس هم وبلاگم خوندنی باشه برات عزیزم.
مامان حورا
پاسخ
سلام عزیییییییییییزم .لطف داری .دقیقا منم همین حس و دارم .وبلاگ زیبایی داری من هر روز برای خوندن وبلاگ خوشکلت میام.
مامان آرسام
11 دی 92 1:36
عزیزم چه ناز خوابیدی
پگاه مامان آرتین
14 دی 92 12:32
عاشقشم .خوابت قشنگ عروسکم.عروسکی توبغل عروسک دیگه.ببوسش دوستم کعه عاشقشممطمئنم مامان خیلی خوبی می شی
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 17:09
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مامان طاها
23 دی 92 11:38
چقدر تو ماهی
مامان موژان جون
30 دی 92 22:28
خاله جون م تو یه مسابقه شرکت کردم دوست داشتی زود بیا رای بده
جیران بخشنده
4 بهمن 92 10:21
قربونت بشم من چه قدر ناز عروسکش رو بغل کرده و خوابیده خوابای خوب ببینی عزیییزم