نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

تولدت مبارک

1391/5/30 22:43
نویسنده : مامان حورا
943 بازدید
اشتراک گذاری

                          شش

           

            نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

            نمی دانم که حس کردی سکوتم را

            ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

            وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

            عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

 م

 

 ای زیباترین ترانه ی هستی بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبیها وزیباییهاست

   

       م


زیبایی عشق/پاکی صداقت/اوج مهربانی و نهایت ارامش همه در کنار تو برایم

معنی پیدا کرده

 

   مئ

                تولدت مبارک

    س 

                          N

ن

                       N

ب

                        M

 تتت

                         J

ت

                      M

ب

                   N

ن

                        M

ی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده
31 مرداد 91 16:07
سلام. با تشکر از رای شما به به تولد دخملی. عکسهاشو بزارم؟
سپیده
12 شهریور 91 14:03
سلام. مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتونو شرکت بدید. http://koodakeman91.niniweblog.com/