نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

شیرین زبونی

1391/7/22 14:41
نویسنده : مامان حورا
535 بازدید
اشتراک گذاری

نیلوفر قشنگ من مامان برای شیرین زبونیات بمیره

امروز تو زودتر از من از خواب بلند شدی و اومدی رو تخت منو با اون صدای نازت بیدارم کردی

بهم گفتی

(مامانی  عیشکم  نفسم  بَلَند شوو)

منم تورو بغلت کردمو صد تا بوست کردم عشق منقلب

.

.

.

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا مامان آرام
24 مهر 91 14:58
عزیزم چقدر این بچه ها شیرین زبون هستن


خاله ی نـــــــورا!
26 مهر 91 11:34
من که خاله هستم وقتی نورا اینطوری صدام میکنه اینقدر ذوق میکنم
شما که مامان هستین دیگه ....


میخوای جونتم بدی
مامان نسترن
11 آبان 91 20:17
دوست گلم. نینی نازگلی ,عیدت مبارک. الهی لبت همیشه خندون,دلت همیشه مهربون.


مرسی گلم خیلی ممنون