نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

عاشقانه1

1392/2/19 13:10
نویسنده : مامان حورا
612 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی
با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی
همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل
ساعت عشق مان تمام لحظه های زندگیست ،ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقیست
ای جان من ،مهربانی و محبتهایت،وفاداری و عشق این روزهایت،امیدی است برای خوشبختی فردایت
میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت


.

تمام عشق من تویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان اوا
2 اسفند 91 14:21
قالب جديد مبااااااااااارك
چه عكس خوشگل و عشقولانه اي


سلام مرسي گلي
مینا مامی لیانا
2 اسفند 91 18:29
سلامممم چه متن زیبایی
وای عکسشو ببین ماچ ماچی شده حسابی بسکه خوردنی طلا خانم


فدات شم عزيز دلم
محبوبه مامان الینا
3 اسفند 91 7:35
برگشتید بالاخرهخوش اومدین.معلومه که حسابی به عسل بانوی ما خوش گذشته با اون پارک رفتنها و پاساژگردیها همیشه شاد و خندون باشید


ممنون خاله ی مهربون
مهسا مامان کیارش
3 اسفند 91 8:19
woooooooooooooooooooow
cheghad malosi azizam. boos baron shodi<

مهسا مامان کیارش
3 اسفند 91 8:20
قالبت خیلی خوشگله عزیزم. مبارکه


تو خوشکل میبینی قربونت برم
ستاره زمینی
3 اسفند 91 9:16
عزیزکم ماچ ماچی شدی خانم گل.


اررررررررررررررررررررررررررررررررررره
ستاره زمینی
3 اسفند 91 9:17

تقدیم مامان حورا


خودت گلی


مامان آندیا
3 اسفند 91 9:35
چه عکس خوشگلی
منم میخوام بوسش کنم بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


لطف داری
سارا
3 اسفند 91 13:33
چه عکس قشنگ و جالبی هزار ماشالا به نیلو خانم خوشگل و دوست داشتنی


ممنون گل من
یاس
4 اسفند 91 2:39
جیگرشو برم با این عکس خوشگل و خوردنیش


مرسی خاله جونم
مامان آیسا
4 اسفند 91 3:34
عکست خیلی نازه نیلوفرجون.اینم بوس از طرف من


لطف داری.منم بوس
مهدیه
5 اسفند 91 9:02
کجا بودی دوستم؟!!! زیارت قبول!
دیگه زود به زود بنویس لطفا! خسته شدیم از نبودنت! دلتنگ شده بودیم!


ب الاخره اومدم/ما هم همینطور خاله ی مهربون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 اسفند 91 17:08
خیلی قشنگ بود مامانی


چشات قشنگ میبینه