نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

دعوتی

1392/1/20 20:42
نویسنده : مامان حورا
551 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بعد از سال نو

دایی رضا هممونو شام دعوت کرد که نزدیک22  نفر بودیم .چون خیلی زیاد بودیم

تصمیم بر این گرفته شد که همگی بریم خونه ی مامان بزرگ

دایی رضا هم 5کیلو گوشت گرفت و بابایی و دایی ها با هم تو حیاط خونه شروع کردن به اماده کردن

البته نا گفته نماند که یه چیزی حدود 1کیلو همونجا سر منقل و تو حیاط به خوردن رفت

با وجود سرد بودن هوا هر کاری میکردیم تو نمیومدی تو خونه.

منم پالتو تنت کردمو همونجا موندی وقتی اومدی تو اینقدر بوی کباب و دود میدادی

که همون شب بردیمت حموم

دایی رضا زحمت کشیده بود گردو و زیتون پرورده و سبزی و ماست و نوشابه و دوغ و نون بربری تازه هم گرفته بود

واقعا دستش درد نکنه خیلی شب خوبی بود تو هم کلی برامون رقصیدی


.

.

.

.

 

.

.

.

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مینا مامی لیانا
20 فروردین 92 23:59
اوممممممممممممممم به به معلومه کلی خوش گذشته به این دختر طلای خوشمزه ماااا


جای شما خالی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 فروردین 92 3:21
همیشه به شادی عزیزم
سال خوبی داشته باشیددرکنارگل دختری
خصوصی داری


مرسی انا بابت رمز
مامان احسان
21 فروردین 92 8:44
سلام عزیزم همیشه به دعوت ومهمونی البته رفتن نه مهمونی دادن (شوخی کردم ) ببوسید دختر ناناسو


ممنون عزیزم احسان گلمو ببوس
سارا مامان آرام
21 فروردین 92 11:09
نوش جونت خاله
آرام منم عاشق کبابه،وقتی کباب میکنیم از کنار منقل تکون نمیخوره


مرسی/قربونش برم /لپای تپلشو ببوس
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 17:40
سلام عزیزم...

سال نو مبارک!

ان شاللا که سال خوبی داشته باشی!




ممنون زهرا جونم/سال نو شما هم مبارک


مامان رقیه
22 فروردین 92 9:20
چقد خوب خوبه که خوش گذشته و دخترکم رقصیده

راستی مامانی منم موهام دقیقا کپ موهای عسل خانومته البته سیاه زاغش تورو خداااااااا موهاشو با کش ببند من میدونم موی فر وقتی باز باشه چقد آدم اذیت میشه بقیه فقط خوشکلیشو می بینن و ما خودمون....






سلام/من خودم خیلی دوست دارم ولی هربار که موهاشو میبندم بعد از 10 دقیقه میگه بازش کن.پویا گلی رو ببوس


مامان ایسان
22 فروردین 92 12:40
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم و یه عیدی کوچولو به نیلوفر جون بدم خیلی نازه خدا براتون نگهش داره
من لینکتون میکنم عزیزم


با افتخارلینکتون میکنم
مامان ایسان
22 فروردین 92 14:43
امیدوارم به پسندیش دوست جونم

http://upload.tehran98.com/img1/0zps8i68d2gt8v8sbt.jpg




ممنونم دوست خوبم خیلی با محبتی