نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

شیطون تر از همیشه

1392/1/23 14:41
نویسنده : مامان حورا
473 بازدید
اشتراک گذاری

فلفل مامان که هرچی داره بزرگتر میشه شیطون ترو بلاتر میشه ولی اشکال نداره عزیز دلم

تو بهت خوش بگذره من از لبخندهای تو خوشحالترم

چند روز پیش که داشتم وسایل برقیهارو تمیز میکردم یهو دیدم صدات میاد که میگی

(مامانی من کوجام)یعنی من کجا هستم منم اومدم دیدم بله نیلوفر خانوم رفته تو کابینت نشسته

و پائین بیا نیست که نیست .مامان فریده میگه به خودت رفته تو هم تو کوچیکی همش تو کمدها

بودی و منم دنبالت میگشتم

.

.

.

.

 اینم مامان حورا فقط چون از روی عکس گرفتم بی کیفیت شده

. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مینا مامی لیانا
24 فروردین 92 1:28
سلام عزیزم

وای چقدر بامزه بود این عکسا قربون این شیطون بلای خودم بشم نازی




سلام/ممنون خدا نکنه مینا جون
مینا جون تنهامون نذار/

ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
24 فروردین 92 3:12
دارم جی میبینم چقدر آپ کردین حورا جون سال جدیدی زرنگ شدین مگه من چند روز نیومدم پیشتون آخی چه عکس جالبی چقدر شبیه خودتونه نیلوفری همه پستتون دیدم اینجا واسه همشون نظر گذاشتم همیشه به گردش و تفریح سیزدتون به در باشه تقویم نیلـــــــــــــــــوفر طلا هم مثل خودش خوشکل بود


سلام عزیزم.واالله عکس زیاد داشتم باید تند تند اپ میکردم
.ممنونم که به ما سرزدی
محبوبه مامان الینا
24 فروردین 92 7:42
پس بگو شیطونیهای وروجک به کی رفته


مهدیه
24 فروردین 92 9:01
ای جاااااااااان!
خودتم که طلایی بودی!!


اره طلایی بودنش به خودم رفته
سارا مامان آرام
24 فروردین 92 9:46
عزیزم شیطون بلا
وای چقدر بچگی خودت و نیلو شبیه هم هستین
خوب دیگه به مامانش رفته این دختر بلا


اره 90 درصد شبیه خودمه.ممنون که بهمون سر زدی
مامانش
24 فروردین 92 14:57
عزیز دلمممممممممممممممممممممم که انقده شیطونی و شیریــــــــــــــــن .
خیل بامزست عکس خودت مامانی . پس با این سند دیگه به نیلو جون نمیتونی چیزی بگی نیلو جون هم شبیه خودته


مرسی عزیزم که به ما سر میزنی/
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
27 فروردین 92 2:12
دختر کو نشان ندارد از مادر


پگاه مامان ارتین
28 فروردین 92 9:35
عزیزم به خودت کشیده دیگه دنبال علت کاراش نباش.بوسسسسسسسس




اره فکر کنم همینطوره
مامان رقیه
29 فروردین 92 8:52
دختر کو ندارد نشان از مادر!!!


مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 17:08
شیطونیهاش به خودت رفته خیلی باحال بود


ممنون مهسا جونم/کیارش گلمو ببوس