نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

پوشک گیرون

1392/1/28 23:20
نویسنده : مامان حورا
567 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند روزیه که هر وقت من مای بیبی میگرمت میری تو اتاق بازش میکنی و میاری بهم میدی

دیگه اصلا از پوشک گرفتن خوشت نمیاد . تازه هروقت هم داریم میریم بیرون باید با کلی مکافات 

پوشک کنمت.حتی پریشب که خوابیدی تو خواب پوشکت کردم  چون تو بیداری نمیذاشتی ولی

وقتی که صبح از خواب بیدار شدم دیدم   به به  نیلوفر خانوم لخت خوابیده پیشم /اصلا نمیدونم

کی پوشکتو کندی /به هرحال معلومه نیمه های شب بیدار شدی هم پوشک و هم شلوارتو کندی

و دوباره خوابیدی .منم دیگه دلم نمیاد  چون میبینم خیلی بدت اومده.

همه بهم میگفتن که دیگه 2 سالش تموم شده اینو از پوشک بگیر و هر نیم ساعت یه بار اینو ببر

و تهدیدش کن و جایزه بزارو و    و   و    و    ..........................

ولی الان خوشحالم که بهت فشار نیاوردم و با اعصابت بازی نکردم الان هم خودت بزرگ شدی

و فهمیدی که پوشک چیز خوبی نیست و خودت دست به کار شدی /قصری رو اوردم گذاشتم دم

دست هر وقت (جیشنیشخند)داری خودت میگی و منم تندی میرم برات میارم

(میگی مامانی بدو بدو )دخترکم دیدی مامانیت تنبله خودت خودتو از پوشک گرفتیزبان

 

 

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 17:05
الهی بگردمت عزیزم که اینقد فهمیده و زرنگی




فدات عزیزمک:


سمیرا مامان ترنم
1 اردیبهشت 92 0:46
خوش به حالتون...من که از همین الان استرس از شیر گرفتن و از پوشک گرفتن ترنم را دارم....


نگران نباش دوستم
مینا مامی لیانا
5 اردیبهشت 92 14:27
وای ماشالله به این دختر باهوش و مستقل مااااا




.ممنون/مینا خیلی خوشحالم که بهمون سر میزنی
خاله الهام
14 اردیبهشت 92 18:22
الهی قربونت برم نیلوفر جون تو ژن اسلاح شده ی بشری


خدا نکنه.تو لطف داری خاله جونی