نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

صفارود

1393/3/13 20:06
نویسنده : مامان حورا
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 10 خرداد ساعت 8 صبح بابا از خواب بیدارم کرد و دیدم  تند تند

داره ابجوش میزاره و میوه ها رو میشوره میزاره تو پلاستیک .بشقابوبرداشت.

قندو تو شیشه ریخت تعجبمیگم چیکار داری میکنی گفت پاشیدپاشید که ناهار

بریم بیرون از شهر یا به قول خودش پیکنیک.دیگه منم تمام وسایلو جمع کردم

و برنج هم گذاشتم .میوه و چای هم برداشتم و گذاشتمتو ساک و حرکت کردیم.

حالا کجا بریم خودمونم نمیدونیم سوال

توی راه بابا گوشت گرفت و یکمم بلال گرفتیم .بین استانه و لونک و دیلمان وصفارود

بالاخره رفتیم جواهرده .راه هم طولانی بود هم یکسره سربالایی چون تمام راه کوه بود

ولی واقعا جادش زیبا بود و ارزش این همه راهو داشت وقتی رسیدیم همه جا مه بود

همه چیز در اوج زیبایی خودش بود عین اسمش یک دِه بود مثل جواهر بعدش برگشتیم

اومدیم پایین تر و بساطمونو صفارود پهن کردیم یه رودخونه هم داشت که تو به جز موقع

غذا خوردن اصلا از اب بیرون نیومدی نصف غذاتم تو اب خوردی فوق العاده خنک بود دیگه وقتی

برمیگشتیم غروب بود هوا هم داشت کم کم تاریک میشد

که یه عکس هماز غروب زیباش گرفتمبای بای

 

 

پسندها (10)

نظرات (16)

دنیا
13 خرداد 93 20:25
الهیییییییییی من فدات شم خانوم کوچولو که اینقدر نازی خدا حفظت کنه عزیزم. حتما به من سر بزنین.خوشحال میشم
مامان حورا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.با کمال میل
niniaz.ir
13 خرداد 93 21:12
سلام به نی نی سایتی های عزیز و عرض تبریک اعیاد شعبانیه یک آگهی اضافه در اینترنت هم کلی شما رو جلو میندازه این فرصت رو نی نیاز فراهم کرده و کاملا هم رایگانه [smiley]l/l_17.gif[/smiley] www.niniaz.ir نی نیاز: تنها کافیست روی «دکمه ارسال رایگان آگهی» بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید. از شهر انتخابی خود مطمئن شوید، اطلاعات آگهی را کامل کنید. و آگهی را ارسال کنید.
امیرمحمد
15 خرداد 93 21:58
سلام لینکتون کردم لینکم کنید وبلاگ جالبی دارید عکسا فوق العاده بود منم جواهرده رفتم خیلی زیباست
مامان حورا
پاسخ
لطف کردی .
مامان روژینا
17 خرداد 93 12:38
عزییییییییییییزمهمیشه به شادی و گردش گلممن تاحالا جواهر ده نرفتمپیشنهاد خوبیه
مامان حورا
پاسخ
مرسی.اره جای قشنگیه مخصوصا جادش
مامان احسان
17 خرداد 93 14:24
سلام عزیزم همیشه گشت
مامان حورا
پاسخ
ممنون عزیزم
hamid
22 خرداد 93 11:07
سلام آبجی حورا چه دختر خوب و خوشکل و نازی داری خدا حفظ کنه نیلوفر جون را برای شما و پدر گلش ب وبم سر بزن برای دختر گلم سوگند درست کردم ممنون میشم بهم سر بزنی آبجی و خوشحالم میکنی منتظرم
مامان حورا
پاسخ
سلام ممنونم
جیران بخشنده
25 خرداد 93 15:07
همیشه به گردش چه جای زیبایی بود چه عکسای زیبایی گرفتیدی
مامان حورا
پاسخ
ممنون جیران خوشکلم لطف داری
(hamid(sogand
29 خرداد 93 8:43
سلام آبجی حورا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم ممنون از حضور سبزت دروبم خوشحالم کردی با افتخار ب اسم آبجی حورا(تمام زندگیم نیلوفر) لینکتون میکنم شما هم اگر دوست داشتید ب اسم دخترم سوگند(داداش حمید) الینکم کنید بهم سر بزن آبجی خوحالم میکنی من هم بهت سر مینزم نیلوفر جون را از طرفم ببوس خیلی ناز و خوشکله خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم آبجی مهربونم آخر هفته خوبی در کنار خانواده گلت داشته باشی ایام به کام غلام همت آنم كه زير چرخ كبود زهر چه رنگ تعلق پذيرد آزادست نصيحتى كنمت ياد گير و در عمل آر كه اين حديث ز پير طريقتم يادست مجو درستى عهد از جهان سست نهاد كه اين عجوزه عروس هزار دامادست چه گويمت كه به ميخانه دوش مست و خراب سروش عالم غيبم چه مژده ها دادست كه اى بلندنظر شاهباز سدره نشين نشيمن تو نه اين كنج محنت آبادست ترا ز كنگره عرش مى زنند صفير ندانمت كه در اين دامگه چه افتادست غم جهان مخور و پند من مبر از ياد كه اين لطيفه ء عشقم ز رهروى يادست رضا به داده بده وز جبين گره بگشاى كه بر من و تو در اختيار نگشادست نشان عهد و وفا نيست در تبسم گل بنال بلبل عاشق كه جاى فريادست حسد چه مى برى اى سست نظم بر حافظ قبول خاطر و لطف سخن خدا دادست[بوسه][بوسه]
مامان حورا
پاسخ
سلام ممنون از حضورتون .با کمال میل لینکتون میکنم
زهره مامان عرفان خان
31 خرداد 93 16:51
سلام عزیزم حسابی آب بازی کردی و بهت خوش گذشته ها خداروشکر...دخمل مون خانومی شده برای خودش و تدارکاتچی خوبی میشه ماشاله ...عزیزمی همیشه خوش باشید و تندرست...ان شاا...
مامان حورا
پاسخ
سلام مرسی قربونت برم
مامان منصوره
1 تیر 93 8:29
سلام به هورا جون و دختر نازش همیشه به گردش و تفریح چه جای قشنگی این صفا رود جزء کدوم شهر به حساب میاد ماشالله به این ناز دختر با اون موهای حلقه ای طلاییش
مامان حورا
پاسخ
سلام گلم .بعد از رامسر هستش عزیزم.قربونت برم که لطف داری
حمید
1 تیر 93 10:56
سلام آبجی حورا گل ومهربونم صبح بخیر آبجی گلم نیلوفر را از طرفم ببوسی آبجی گلم خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم روزهای خوب وخوشی را برای شما آبجی گل و خانواده محترمت آرزومندم ایام به کام[بوسه] زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن گردشـــی در کوچــه باغ راز کن هر که عشقش در تماشا نقش بست عینک بد‌بینی خود را شکسـت من مـیـــان جســـم‌ها جــان دیـــده‌ام درد را افکنـــده درمـان دیـــده‌ام دیــــده‌ام بــر شـــاخه‌ها احـســـاسـ‌ـها می‌تپــد دل در شمیــــم یاسها زنــدگــی موسـیـقـی گنـجشـکهاست زندگی باغ تماشـــای خداســت گـــر تـــو را نــور یـقیــــن پیــــــدا شود می‌تواند زشــت هم زیبا شــود حال من، در شهر احسـاسم گم است حال من، عشق تمام مردم است! زنـدگــی یــعنـی همیـــــــن پــروازهــا صبـــح‌هـا، لبـخند‌هـا، آوازهـــا ای خــــطوط چهــــره‌ات قـــــــرآن من ای تـو جـان جـان جـان جـان مـن با تـــو اشــــعارم پـر از تــو مــی‌شـود مثنوی‌هایـم همــه نو می‌شـود حرفـهایـم مــــرده را جــــان می‌دهــد واژه‌هایـم بوی بـاران می‌دهـــد[بوسه]
مامان حورا
پاسخ
ممنون که بهمون سر میزنید .دختر خوشکلتونو ببوسین
مامان آیسا
2 تیر 93 7:12
سلاااااااااااام.همیشه به گردش.خوش به حالتون که اطرافتون اینقدر جاهای خوشگل هست.من دلم شمال خواست.عکسها خیلی خوشگل بود.این خانم خوشگلو ببوس جای من.
مامان حورا
پاسخ
سلااااااااااااااام. فدات شم عزیزم .شمال خیلی باصفاست
مامان محمدپارسا
2 تیر 93 15:08
سلام خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم همشهری http://ninijoon91.niniweblog.com/
مامان حورا
پاسخ
سلام. با کمال میل عزیزم
پگاه مامان آرتین
6 تیر 93 22:31
عزیزم خیلی جای قشنگیه.آفرین به این بابا مهربون وزحمت کش وای مامان همراه وهمیشه یاوردختریم که تکههههههههه
مامان حورا
پاسخ
مرسی عزیز دلم .ممنون که بهمون سر میزنی
مریم مامان دونه برفی
1 شهریور 93 12:33
سلام عزیزم چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه .. عزیزم من دورادور از وبلاگ روژینا جون باهاتون آشنا شدم . قراربود تو دورهمی روز یکشنبه ببینمتون ولی ظاهرا شما تشریف نمیارین. بااجازه لینکتون کردم . خوشحال میشم با هم دوست بشیم و تبادل لینک داشته باشیم.
مامان حورا
پاسخ
سلام عزیزم.متاسفانه قسمت نشد.خیلی دوست داشتم که بیام
نیلوفر
4 شهریور 93 17:22
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو http://honarhayeme.blogfa.com/