نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

یک روز خوب با پارسا خونه ی مامان فریده

1391/12/5 1:18
نویسنده : مامان حورا
954 بازدید
اشتراک گذاری

قلب گل پسر ما اقا پارسا قلب

پسر دوست صمیمی من از دوران راهنماییه

یه 4 ماهی از تو کوچولوتره /کلی با هم بازی کردین .

نشستین با هم کتاب خوندین البته تو یه جوری به کتاب نگاه میکردی و داستان

میگفتی که انگار داری کتاب میخونی.

بعدش یه نیم ساعت افتادین تو تم رقصیدن و با تی وی میرقصیدین.

وقتی بهتون میوه دادیم گفتی که خودم نارنگی رو پوست کنم

با اینکه پارسا مهمون ما بود ولی تو نشستی سوپ پارسارو خوردی

اما با یک خداحافظی جانانه پسر کوچولوی مارو بدرقه کردی.

 .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دوستتون دارم.دوستتون دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
5 اسفند 91 7:23
ااااااااای جووووووووووونم چه ماچ خوشگلی میکنه پارسارو





ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
5 اسفند 91 7:50
سلام عزیز مهربون ممنون که اومدی پیشمون
ممنون مارو لینک کردین شما هم با افتخار لینک شدین اینم برای نیلوفر طلایی

(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ I love you ¤.¸.•'´»
(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)


خواهش میکنم عزیز دلم.ممنون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 اسفند 91 17:07
وای قربونت برم عزیزم خیلی وقت نبودندیده بودمت فکرکردم مامانی هنوزآپ نکرده خیلی بوس خوشمزه ای داری میدی پس من چی ؟


قربونت برم انا جونم
مهسا مامان کیارش
6 اسفند 91 23:58



کیارشمو ببوس