نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

عاشقانه 3

1392/2/25 13:26
نویسنده : مامان حورا
587 بازدید
اشتراک گذاری

نیلوفرم              دختر قشنگم

نا ممکن است که احساس خود را نسبت به تو

با واژه ها بیان کنم.

اینها سرشارترین احساساتی هستند که تاکنون داشته ام

با این همه

هنگامی که میخواهم اینها را به تو بگویم و یا بنویسم

واژه ها حتی نمیتوانند ذره ای از ژرفای احساساتم را بیان کنند.

گرچه نمیتوانم جوهر این احساسات شگفت انگیز را بیان کنم

میتوانم بگویم انگاه که با توام چه احساسی دارم.

ان گاه که با توام"

احساس پرنده ای را دارم که ازاد و رها در اسمان ابی پرواز میکند

انگاه که با توام"

چو گلی هستم که گلبرگهای زندگی را شکوفا میکند

ان گاه که با توام"

رنگین کمانی پس از توفانم

که پرغرور رنگهایش را نشان میدهد

انگاه که با توام"

گویی هرانچه زیباست ما را در بر گرفته است

اینها تنها ذره ای ناچیز ار احساس والای با تو بودن است

شاید واژه ی عشق را ساخته اند

تا احساسی چنین عمیق و هزار سو را بیان کند

اما باز هم این واژه کافی نیست

با این همه چون هنوز بهترین است

بگذار بگویم وباز بگویم که

بیش از عشق بر تو عاشقم

.

عااااااااااااااااااشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

منیر
25 اردیبهشت 92 13:27
چه دخمل نازی دارین هزار ماشاءا...
اگه مایل هستید تبادل لینک داشته باشیم


ممنون عزیزم.حتما با کمال میل
محیامامان دینا
25 اردیبهشت 92 17:03
چه ژست خوشگلی گرفتی عزیز خاله.


دینا گلی رو ببوس
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
26 اردیبهشت 92 0:50
الهـــــــــــــــــــــــــی بخورمت با این ژست خوشگلت عروسک ناز خاله


ستایش گلی رو ببوس
♥ نیم وجبی ♥
26 اردیبهشت 92 13:15
چقدر بااحساس نوشتین
عکس نیلو جون هم خیلیییی ناااازه


ممنونم دوستم.لطف داری
متین مامی ایلیا
27 اردیبهشت 92 18:28
زیبا نوشتی عزیزم


♥ نیم وجبی ♥
27 اردیبهشت 92 20:38
سلام دوست خوبم
با دو پست جدید به روزم ..


سلام عزیزم.میام
الی مامان الینا
28 اردیبهشت 92 0:00
ماشالله هزار الله اکبر به این دخمل خوشگل و قرتی خاله


فدات شم عزیزم
مامان زهرا
28 اردیبهشت 92 5:40
ما خیلی شمال میریم فامیل هامون اونجان اما خودمون تهرانیم من شمال و خیلی دوست دارم مخصوصا لاهیجان


مرسی که بهمون سرزدی دوستم
شادی مامی رادین
28 اردیبهشت 92 19:56
عزیز خاله. قربونه ژستت بشم.
زنده باشی خانوم کوچولو.
ما هم آپ کردیم خاله جوونننننننن


خدا نکنه عزیزم.ممنونم.الان میام
مامان آرسام
28 اردیبهشت 92 22:54
چه دخمل نازیاگه مایل هستید لینکتون کنم


مرسی گلم.لینک شدید
مامانی
29 اردیبهشت 92 12:03
خدا حفظش کنه.ماشالا خیلی نازه


ممنون عزیزم لطف داری
مامان آوا
29 اردیبهشت 92 14:02
خيلي زيبا و با احساس نوشتي و با عكس زيباي نيلوفري ديگه معركه شد


ممنون عزیزم .اوا گلی رو ببوس
مامان زهرا
29 اردیبهشت 92 14:25
عزیزم منم خوشحال شدم
برات خصوصی میزارم


ممنون زهرای عزیز
مامان آرسام
29 اردیبهشت 92 15:15
منکه لینک نشدم


لینک شدی عزیزم
مامان ديانا
31 اردیبهشت 92 8:11



مامانش
2 خرداد 92 16:32
این عکس چقدر خوشگلهههههههه


لطف داری عسل
پرهام ومامانش
17 خرداد 92 13:24
خیلیییییییییییییییییییی نازی


لطف داری عزیزم