نیـــــــــــــــلوفـــــــــــر  جــــــــــــــــوننیـــــــــــــــلوفـــــــــــر جــــــــــــــــون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

تمام زندگیم نیلو

بابایی دلش سوخت..............

1392/3/1 23:35
نویسنده : مامان حورا
580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیلوفر جونم بازم مشکلات و بازم قطع شدن نت.برای بار سوّمه  که کابل تلفنمونو دزدیدن و

منم از وب گردی محروم شدم .خب بگذریم.

اون شبی که ماجرای دوچرخه پیش اومد .اومدم خونه و واسه بابایی تعریف کردم که چی شد

خیلی دلش سوخت .فرداییش با این که بارون شدیدی میومد همین که از سرکار اومد گفت

بشینین بریم بیرون و مستقیم

مارو برد دوچرخه فروشی و دوچرخه ای که خودت انتخاب کردی رو برات خرید .بزرگتر از دوچرخه ای

که دیشبش نشسته بودی .تو اینقدر ذوق زده شده بودی که از همون مغازه سوار شدی و تا

ماشین با دوچرخه اومدی حتی موقع رد شدن از خیابون هم پایین نیومدی.وقتی هم رسیدیم به

ماشین سوار نمیشدی یه نیم ساعتی کنار ماشین با دوچرخه رژه رفتیم دیگه با هزار زور و کلک

راضی شدی بیای پایین و بیایم خونه.

تو خیابون اب جمع شده بود و همش میرفتی اون جاهایی که اب بود وخیلی خوشت میومد

.

.

                            داری برامون بوس میفرستی قربونت برمماچ

.

اینجا هم همین که اومدیم تو حیاط گفتی دوچرخه سواری و بازم پیاده نشدن تواوه

.

.

                       بالاخره همونجوری با اسانسور اومدیم خونهنیشخند

.

مامانی من خیلی دوست دارم ولی میدونم که بابایی یدونه تورو بیشتر دوست داره و اصلا طاقت

دیدن یک قطره اشکتو نداره میدونم بزرگ شی قدردان زحماتش میشی عروسکمقلب

                            قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

               (تو که هستی هیچ چیزی نداشته باشم تو رو با تمام وجود دارم )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفر/مامانه روژینا
2 خرداد 92 1:02
2 چرخت مبارک نیلوفر ناز دست بابا و مامان درد نکنه
با عکسهای اتلیه روژینا کوچولو اپ هستیم


ممنون عزیزم.الان میام
ترنم
2 خرداد 92 15:22
وای عزیز دلم چه دخمل نازی ،چه دوچرخه زیبایی مبارکت باشه نازنینم ایشالله همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه


قربونت برم عزیزم .لطف داری